掃呢頁CODE去手機

2019年6月28日 星期五

【畀足100分!】古天樂為電影開金口 孖住劉德華合唱《掃毒2》主題曲 __,《掃毒2》,劉德華,古天樂,

古天樂為了《掃毒2天地對決》,和劉德華合唱主題曲
今年初,古天樂奪我最喜愛的男歌手,全場歡呼尖叫,當時古天樂表示:「我真係好鍾意唱歌,不過我唔識唱,呢個世界真係有奇蹟出現,我真係冇嘢好講。」雖然大家可 ...


今年初,古天樂奪我最喜愛的男歌手,全場歡呼尖叫,當時古天樂表示:「我真係好鍾意唱歌,不過我唔識唱,呢個世界真係有奇蹟出現,我真係冇嘢好講。」雖然大家可以聽到古天樂唱歌的機會不多,但都機會!因為古天樂為下月上映的電影《掃毒2天地對決》開金口,和劉德華合唱主題曲《兄弟不懷疑》,古仔更大讚華仔攞足100分!



劉德華在樂壇多年、作品無數,問到有沒有聽過古仔的音樂,他說:「有!我都聽過好多,但真真正正講個歌名出來真係幾難,在錄音過程中,知道古仔會擔心自己做得唔好,但佢睇小咗自己,事實佢上佢做得好好!我幾鍾意佢唱『關係』嗰段,大家留意下!」古仔談到要評分時更笑指:「咁我一定係零分,而華哥就100分!」



再問到古仔有沒有為歌詞給意見,他說:「佢哋有畀份歌詞我睇,我第一個反應係:『唔好玩我都唔識唱歌,點畀意見啫!』」至於問到在錄音時腦內想像甚麼來投入感情,古仔表示:「諗起最後Ending在地鐵嘅畫面,十幾年嘅兄弟情,因為大家唔肯聽大家講嘢就冇咗。」



-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!



古天樂為了《掃毒2天地對決》,和劉德華合唱主題曲 古仔畀自己0分 古仔畀自己0分
古仔更大讚華仔攞足100分!

古仔更大讚華仔攞足100分!
劉德華認為古仔低估了自己

劉德華認為古仔低估了自己
劉德華指聽過古仔的作品

劉德華指聽過古仔的作品

鍾意就快D Share啦!