掃呢頁CODE去手機

2019年6月9日 星期日

林曉峰:16歲大仔高1米85!林曉峰:佢冇興趣入行 __,林曉峰,

林曉峰16歲大仔已經高1米85。藝人林曉峰與黃澤鋒錄影節目,提到林曉峰大仔已經16歲,身高6呎1(1米85),他坦言仔仔對加入娛樂圈興趣不大:「佢比較 ...


林曉峰16歲大仔已經高1米85。


藝人林曉峰與黃澤鋒錄影節目,提到林曉峰大仔已經16歲,身高6呎1(1米85),他坦言仔仔對加入娛樂圈興趣不大:「佢比較想讀心理學,細佬就想玩音樂同做幕後工作。」至於今次主持ViuTV節目《估你唔到》,他謂眼界大開:「好似有1集請咗4位素人媽咪上嚟,其中一位個仔好大個,但佢仍然似好後生,依家啲人保鮮度真係好勁!」

講到黃澤鋒即將做老竇,問林曉峰有否勾起當年做新手爸爸的回憶,他說:「我覺得佢一臉茫然,好似乜嘢都唔知咁。我覺得做爸爸最緊要大膽,正如醫生曾經同我講,嬰兒其實唔係咁脆弱嘅。好記得自己第一次同大仔沖涼,可能內心好緊張,但表面好鎮定,終於成功咗。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!