掃呢頁CODE去手機

2019年6月29日 星期六

黃杏秀:黃杏秀1千蚊本贏6百萬?阿叻:人哋醒畀佢 __,阿叻,陳百祥,黃杏秀,

有贏錢就係開心!近日有消息傳出黃杏秀在26日假跑馬地馬場舉行的賽馬賽事中,成功「刀仔鋸大樹」以$1,620賭本,最後合共贏了6百萬彩金。有指她買了連贏 ...


有贏錢就係開心!


近日有消息傳出黃杏秀在26日假跑馬地馬場舉行的賽馬賽事中,成功「刀仔鋸大樹」以$1,620賭本,最後合共贏了6百萬彩金。有指她買了連贏及位置Q過關3X4,共3,240注。一向以黃杏秀為榮的陳百祥(阿叻)接受東網訪問時表示:「我哋唔係香港,其實係佢一位女馬友中嘅,醒少少畀佢(指黃杏秀)啫,佢哋成日都夾買馬嘅。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!