網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月15日 星期六

父親節2019:難捨前世情人 陳展鵬湊女悟出豁達人生 __,陳展鵬,

很多人視父親為英雄人物,遇上問題大叫一聲「爸爸」,總時隨傳隨到,陳展鵬要做好爸爸。父親節將至,藝人陳展鵬與單文柔於一年內完成結婚及生仔人生大事,之前女 ...


很多人視父親為英雄人物,遇上問題大叫一聲「爸爸」,總時隨傳隨到,陳展鵬要做好爸爸。


父親節將至,藝人陳展鵬與單文柔於一年內完成結婚及生仔人生大事,之前女兒Quinta(小豬比)出世時,展鵬正為拍攝劇集《唐人街》忙個不停,到剛剛拍畢才有時間正式享受家庭、湊女樂。今年亦是他首次以「爸爸」身份過父親節,展鵬笑言:「開心嘅,感覺好得意,但又好似唔係好習慣!」

小豬比見到我會笑

展鵬接受專訪時表示有了小朋友就像新開始一樣,很神奇,每件事都覺得很有意義,他謂:「每朝見到小豬比,雖然可能要等幾秒先認到我係邊個,但佢已經識同我笑,同埋我成日同佢講,要叫媽咪先,要錫媽咪先,因為我都好錫媽咪,所以佢都要咁做,至於自己就會畀最好嘅佢哋,小豬比錫唔錫我,喺個心入面就OK嘅喇!」他又表示到他60歲時,小豬比都20歲,希望盡自己能力給她更多,故現時對每件事都好有衝勁。

做爸爸後責任大了

對於與小朋友相處,展鵬坦言起初信心不大,但現時卻有新看法。展鵬笑言:「我都適應到,佢好叻,一個月開始已經自己戒咗夜奶,依家開始識玩,要同佢玩一齊先肯食奶,開始要感受佢同適應佢嘅性格,先可以同佢相處到!」

始終「前世情人」往往可令一個男人軟化,亦有不少朋友覺得展鵬做了爸爸後轉變了,展鵬坦言:「我又覺得冇乜嘢唔同咗,只係好多嘢要兼顧,我不斷提自己一定要安排得好好,唔係問題就會出現,我諗係……好似小豬比佢啲便便整到我一身都係,我唔會覺得唔開心,咁都係我哋同佢包尿片包得唔好啫!係我哋疏忽!佢唔會專登㗎嘛!潛移默化令我對好多嘢都會睇濶啲,包容度大啲,同埋有咗佢之後,同朋友話題多咗,之前講來講去都係工作,依家會講啲BB嘢!」展鵬坦言做了爸爸後,責任大了,都曾經想得太多想到驚,但好多時都是自己嚇自己。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!