掃呢頁CODE去手機

2019年6月15日 星期六

父親節2019:前世情人!新手爸爸陳柏宇同老婆為B女開火 __,陳柏宇,

新手爸爸Jason,注定一身女兒債!明天就是父親節,新手爸爸陳柏宇(Jason)緊抱「前世情人」甜蜜慶祝!Jason與老婆符曉薇(Leanne)的愛情 ...


新手爸爸Jason,注定一身女兒債!


明天就是父親節,新手爸爸陳柏宇(Jason)緊抱「前世情人」甜蜜慶祝!Jason與老婆符曉薇(Leanne)的愛情結晶品Abigail表情多多,「表情王」當之無愧,亦成功「迫使」父母變成「晒B狂魔」。Jason與太太特意為囡囡開設個人instagram帳戶外,又不時開Live向Fans「派福利」,深受網民歡迎。

大細路嗲老婆

首度以爸爸身份慶祝父親節的Jason,現實中卻仍是「大細路」。日前他偕妻女到親子餐廳受訪,進入波波池時因抱住Abigail,竟撒嬌要Leanne幫他着襪,場面爆笑又溫馨。Jason全程B不離手,問到首次過父親節的感受?他竟笑言沒特別感覺:「唔係個節日令件事特別,本身生咗個女就已經夠特別,每日對住佢都已經有好唔同嘅感覺。」由小兩口變成三人行,Jason坦承與老婆多了拗撬,例如對於囡囡的餵食及服裝問題意見不合,Leanne「控訴」:「我永遠想佢食多啲、着多啲。」Jason則「反擊」指BB不易着涼及肚餓。兩人又憶述之前囡囡進入「厭奶期」令他們非常頭痕,全靠回鄉返加拿大才解決問題。說時Abi不慎春光乍洩,嚇得兩人急急護胸,笑翻全場!

時刻黐住Abi

Jason不時帶父女檔開工,他表示已習慣,亦享受做「湊仔公」身份,大讚囡囡是聽話,比想像中易湊:「佢係眼瞓先會扭計,佢出世之後有請陪月教基本手勢嘢,再邊湊邊學。我依家講嘢、諗嘢都係圍繞住個女,做完嘢即刻想飛返屋企,如果出去玩會心虛,覺得浪費時間!」

問到對Abi有何期望?Jason與Leanne異口同聲表示最緊要有愛心及正義感:「佢做咩都得,掃街都得!(學你哋做模特兒或者歌手?)唔反對,只要佢開心同鍾意。」是否怪獸家長?Jason說:「怪獸家長唔係人哋話係就係,每個人定義唔同。做咗家長都唔會去質疑人哋嘅教學方法,你唔係教育個小朋友去打其他人、做壞事,出發點唔係教壞佢就得。」

地點:大樹先生的家(銅鑼灣店)

服裝:Ermenegildo Zegna

--------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!