網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月25日 星期二

港姐2019:前度係TVB奀星!大熱蔡嘉欣被爆黑歷史 __,TVB,港姐,鍾嘉欣,

人紅是非多!新一屆香港小姐競選舉行首輪面試,被視為大熱的YouTuber蔡嘉欣及模特兒KatyYeung一同離開,兩人孖公仔搭港鐵由康城出發,雞啄唔斷 ...


人紅是非多!


新一屆香港小姐競選舉行首輪面試,被視為大熱的YouTuber蔡嘉欣及模特兒Katy Yeung一同離開,兩人孖公仔搭港鐵由康城出發,雞啄唔斷傾偈又齊齊Check手機,期間有男Fans上前索合照,兩人搭到將軍澳站落車。

蔡嘉欣一選港姐即被起底,有消息指她曾與TVB奀星吳子沖拍拖,她回應說:「過去嘅嘢留番過去,我哋唔好提,依家冇聯絡喇!(現任男友支持?)支持。(網上起底話你男友係Banker?)咁快?係嘅。」

又有人指她的時裝店平貨當貴貨賣,她承認以往曾到廣州買衫,現在則到韓國入貨:「但確保唔到100%韓國廠造。」有網友指她今日一身裝扮是90蚊淘寶貨,她說:「係淘寶買,但我買200幾蚊呀!有時隆重少少嘅衫,香港反而唔知邊度買。」之後她與Katy一同坐的士離開。

另外,嘉欣嘅舖頭喺網上留言話:「覺得我哋食水深你咪唔好幫襯,我哋從來冇逼過人買嘢。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!