掃呢頁CODE去手機

2019年6月26日 星期三

【黑心陪月2汪】事主個案: 陳太Yankee

#二汪的盲粉看過來

陪月辛酸。血。淚。屎 話自己唔識指控佢嘅客人陳太Yankee?咁點解二汪會響陳太屋企同陳太嘅小朋友影相嘅?點呀?仲想兜?想話相中人唔係二汪呀?睇埋落去啦,二汪仲响6月1號po過陳太張梳化嘅相,稱「圖中有兩位陳生」又點解釋?陳太仲留言話「這是我的兒子」喎!二汪仲要响6月13號淆底偷偷删走相片?唔係身有屎想假扮唔識陳太,點解要删一張咁普通嘅圖片?

二汪,你繼續兜,唔好俾佢停,我睇吓你而家仲可以點兜,話自己唔識陳太!

害到客人血崩黑心陪月二汪懶人包:https://www.facebook.com/groups/401516367020949/permalink/618726518633265?sfns=mo

#斷正
#這下打臉了吧
#老作家二汪
#大話天天都多
#兜呀兜兜呀兜
#HabitualLiar
#紙係包唔住火嘅
#多行不義必自斃










我到底食左乜 買餸用左$24384
海參係自己既
鮑魚又無食過


鍾意就快D Share啦!