網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月26日 星期三

趣聞:「伊朗美斯」冒認球王 呃23女球迷上床 __,美斯,

(互聯網)港網No.124小時足球賠率:https://bit.ly/2UmNL0L 個樣生得似名人,有時都幾得意嘅,好似之前歐聯決賽前夕,有位利物浦 ...


(互聯網)


港網 No.1 24小時足球賠率:https://bit.ly/2UmNL0L 

個樣生得似名人,有時都幾得意嘅,好似之前歐聯決賽前夕,有位利物浦球迷勁似領隊高普,喺馬德里街頭就被狂圍影相;但有人就心術不正,利用激似美斯嘅便利去呃女球迷上床。伊朗男子Reza Parastesh同美斯真心似足九成九,佢就冒充球王,至少同23名當地女球迷發生關係。據《馬卡報》報道,當地執法機關已經接到投訴,強烈譴責Reza嘅無恥行為。

2年前Reza仲未意識到自己有幾似美斯,佢爸爸提議阿仔,當街着上巴塞10號波衫睇吓有咩反應,好多人真係以為Reza係美斯,紛紛同佢合照,佢就知自己可以憑住外貌「搵食」。美斯之後留咗鬍鬚,佢就跟住留,仲剪埋同阿根廷球王一樣嘅髮型,令到自己更似美斯。

Reza喺當地開始成名,畀傳媒封佢係「伊朗美斯」,17年皇馬前隊長卡斯拿斯去到阿聯酋踢5人賽,當地傳媒搵Reza着上巴塞波衫,「亂入」卡斯拿斯嘅訪問當中。卡斯拿斯雖然見過美斯勁多次,但佢第一眼見到Reza,都認唔出面前嘅唔係美斯。

Reza之前接受訪問時講過:「依家所有人都叫我伊朗美斯,佢所有嘅嘢我都想模仿。」可能佢以為美斯係大滾友,所以就冒認美斯周圍識女仔,據報至少同過23個女球迷發生性關係。有傻女真係以為佢係美斯,所以肯同佢上床,之後知道被騙,所以作出投訴。

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!