掃呢頁CODE去手機

2019年6月29日 星期六

【黑心陪月2汪】第四位6月媽媽嘅預產期係6月7號 第一集

第四位6月媽媽嘅預產期係6月7號,即係同其他三份合約Yu、Sum同C小姐係撞正晒嘅,所以佢成為咗第四位六月媽媽。點解會有咁多六月媽媽?因為二汪係七月開始紅,咁咪多八九月大肚啲準媽媽搵佢囉,全部啲預產期都係六月頭嘅。


由於細節較多,以免混亂同埋方便閱讀,第四位6月媽媽會分開幾part來寫,想睇晒嘅谷友只要search呢個hashtag 就得 ——> #第四位6月媽媽 (簡稱四媽)。

呢位媽媽,又係早在1月份,24週嘅時候就俾咗二萬蚊訂金嘅。之前已經講過,只要係呢個落訂pattern,二汪就係存心詐騙,老早就諗住放飛機,再搵其他陪月嚟頂替嘅 (https://www.facebook.com/groups/401516367020949/permalink/626492827856634?sfns=mo )。呢位四媽當然就唔例外,而二汪嘅放飛機招數,毫無新意,都係屋企死人同埋自己要去做手術。為咗可以大條道理放飛機,佢竟然同四媽講,話自己阿嫲6月9號死咗。但係佢6月4號晚先同Yankee講,話屋企有老人家死咗喎,點㗎?即係一個禮拜內屋企走兩個老人家?定係佢阿嫲touch wood走咗兩次?然後,最爆嘅係,我收到嘅消息指,佢阿嫲係仲。健。在。㗎。

好嘞,6月9號放完飛機,6月11號再話自己忽然屙血要入院做手術,正式辭去四媽嘅陪月工作。至於6月11號,二汪出現過响啲咩地方,就唔使我講啦,大家自己睇圖啦。

第二集 : 















四媽第一集:https://hittt.blogspot.com/2019/06/2667.html
四媽第二集:https://hittt.blogspot.com/2019/06/2667_29.html

C小姐:https://hittt.blogspot.com/2019/06/201965-2-2.html

Yu: https://hittt.blogspot.com/2019/06/2_25.html


#阿嫲表示
#你條仆街想我屎幾多次
#陪月二汪
#黑心陪月
#存心詐騙



鍾意就快D Share啦!