網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月28日 星期五

【黑心陪月2汪】事主响懷孖胎六個月嘅時候不幸小產

#為表尊重
#請大家響閱讀前放下食花生嘅心態
#請勿試圖猜測討論事主係邊個
#以下内容由事主口述admin筆錄
#寫呢一篇嘅時候我一路寫一路起雞皮個心一路痛

************************************
事主响懷孖胎六個月嘅時候不幸小產。由於做咗引產,身體一樣有所損耗。醫師建議事主一樣要坐月,一樣要食薑醋補身。

二汪要求事主一定要買荃灣嘅悅和薑醋,事主好聽話,山長水遠都去買醋返屋企。而薑方面更係大費周章,事主朋友嘅媽媽,响新界自己有種田,事主朋友好有心,特登叫家人留起十斤八斤自家種值嘅有機薑,真係有錢都買唔到。萬事俱備,就等二汪落手準備薑醋了。

一般嘅陪月員,會响自己屋企整好薑醋之後,成煲拎去客人屋企,對客人來講簡單又方便。而二汪向其他客人聲稱都係咁做嘅,仲會批薑皮俾產後媽媽沖涼用。(隨後二汪遭踢爆,薑皮係買現成嘅, 80蚊一包大大包。)

但係見到事主屋企有工人,事主份人又隨和,二汪就有風駛盡𢃇,直頭就喺事主屋企準備薑醋, 最花心神嘅步驟:批薑皮,二汪點個工人搞掂。二汪自己十指不沾陽春水,乜都唔使做都算啦,仲要成日放飛機唔出現,純醋係要煲好些日子嘅,基本上都係事主同工人兩個自己搞掂。二汪話薑皮同薑都要放响露台曬,曬咗十幾日,再放落煲醋度,話要索醋唔知幾多幾多日先可以落豬腳,搞左成個月煲薑醋仲未食得。到買好豬腳要落嘅時候,二汪同事主講,煲醋已經壞咗,唔知點解,已經十幾日,但係啲薑都冇索到醋,亦都發唔大。事主又驚又怒問二汪:「你唔係話自己好資深,有多年陪月經驗嘅咩?有乜可能會搞唔掂一煲薑醋㗎?」以前寫開鬼故嘅二汪回答:「個B唔好,煲醋就唔會好。係咁架,呢煲醋就等於你個BB。」事主嘅心往下一沉,彷彿沉到十八層地獄裡去。順住二汪嘅說話,事主又問二汪:「咁响你十年嘅陪月經驗裏面,有冇遇過同樣嘅情況?」二汪諗都冇諗就答:「有!個媽媽好似你咁,生唔出㗎!」

以下由事主親述:「我死咗兩個仔,本身已經痛不欲生。聽埋佢咁講,就好似俾把刀插入我個心一樣。我不停怪責自己,都係自己唔好,死咗兩個仔,所以個天連薑醋都唔俾我煲得起。嗰一刻,我真係好想跳樓,一死了之,實舒服過咁樣不停煎熬。」

直到事主見二汪被踢爆咁多衰嘢,先開始抽絲剝繭,繼而發現,二汪根本由始至終都立心不良,更加唔係乜嘢經驗老到嘅陪月員!薑醋煲唔成,根本就係二汪廚藝唔掂,加上冇乜煲薑醋嘅經驗。事主工人後來更話俾事主聽,見到露台嗰啲薑同薑皮,有啲都已經發咗毛,有啲仲坳緊蟲!其實好彩煲薑醋煲唔成,如果唔係,身體虛弱嘅事主真係唔知會食咗啲咩有害物質落肚。二汪為咗掩飾自己嘅過錯,想令事主以為,薑醋煲唔成係上天嘅懲罰;但其實係兩個仔仔冥冥中在守護媽媽,唔俾媽媽食黑心陪月煮出嚟嘅有害嘅嘢。

幸好事主身邊有好錫佢嘅老公、家人、朋友,仲有好好嘅醫師幫佢調養身體,事主嘅復完進度非常好。
*****************************************
睇到呢度,睇到事主已經完全康復走出陰霾,又再睇吓而家二汪有幾折墮,印證咗,天,真係有眼㗎。

#天理循環報應不爽
#多行不義必自斃
#人賤人欺天都欺
#陪月二汪




我而家正式宣佈
二汪出生日期為
1981年4月11號
一直話自己70後呃年資,但係紙,係包唔住火㗎。

鍾意就快D Share啦!