掃呢頁CODE去手機

2019年6月27日 星期四

【黑心陪月2汪】資深陪月員 陋習 推理

谷友們都幾熱衷討論嘅一個話題就係,點解從來都冇一個雇主走出黎撐二汪,話佢做陪月做得好?大家都估,肯定係佢一直都做得唔好啦。但又話說回來,點解有冇以前嘅雇主,走出嚟數佢嘅不是呢?尤其係好似二汪咁嘅做嘢方法,根本就係一直以來嘅陋習,絕對唔會話以前做得好好,而家越嚟越衰。咁點解從來冇人投訴過?

我嘅一個推論係:响開page之前,二汪根本從。未。做。過。陪。月。
二汪page係2018年四月開嘅。有證據顯示,二汪响2017年9月,仲係sell緊托兒服務,隻字不提自己有陪月證書,更遑論sell自己嘅陪月服務(的而且確,從來都冇媽媽見過二汪嘅證書)。試問一個自稱由2010年開始就做陪月嘅人,點會響2017年嘅時候仲sell緊托兒服務?尤其係陪月好賺過做托兒咁多。
其次,由二汪幫BB包布換衫嘅手法,完全係姐手姐腳唔熟悉 ,連抱初生嬰兒嘅手法都非常之唔穩陣,絕對唔係一個抱左八年初生嬰兒嘅人。育嬰常識更加係等於零,餵奶同換尿片嘅次序都搞錯 。連唔幫BB換片,會發生尿液倒流傷腎呢啲說話都講得出。海參又唔識煮,海底撈湯底烏冬加芝士腸都夠膽攞嚟做月子餐,仲有半生熟魚餅,全部都證明左一點:佢係唔識煮飯嘅。
仲有一點,就係二汪虛報年齡。佢接受經濟日報訪問嘅時候,明顯同記者好friend,大大個標題寫着70後陪月。成件事根本無私顯見私,就係想宣揚佢係七零後呢件事。但從各種證據顯示,二汪係響80/81年出生嘅嘅。91年佢四年班,推斷落嚟,佢而家應該係37/38歲,其次就係,二汪嘅身分證係Z5字頭嘅。根據政府資料,Z字頭嘅身分證擁有人,全部都係80年後出生嘅。從來只聽過女人改細年齡,就係冇聽過女人改大年齡,重要大肆宣傳自己幾多歲。為咗乜?就係為咗呃年資。去年二汪約36/37歲,如果吹自己有七年陪經驗,即係話佢29/30歲已經開始做陪月,佢覺得咁樣有啲講唔過去,於是為咗虛報年資,二汪把心一橫,連個年齡都可以虛埋。
又回到開始講嘅嗰個問題啦,讚又好彈又好,點解冇任何前嘅雇主出嚟講兩句?原因好簡單,因為二汪從來都冇做過陪月,自然就唔存在前雇主呢樣嘢。二汪2018年四月開page,到七月,已經有七萬幾粉絲,仲出埋書,二汪人氣一時無兩。Yankee明顯係響呢段期間成為二汪嘅讀者,8月開始同二汪聯絡, 9月22號正式簽約,所以,Yankee應該係最早搵二汪做陪月嘅讀者。後來出現咗大慨7,8個定咗二汪做陪月嘅苦主,簽約日子全部都係分布響十、十一、十二月一月咁,冇一個係早過9月嘅。點解?因為二汪嘅客戶群,係百分百由讀者群組成,佢未紅之前根本冇客,係等到七月走紅後,九月打後就開始客人接客人,全部都係讀者。响Yankee之前,二汪根本從來冇做過陪月,又何來前客人幫佢背書或投訴呢?
Ockham's Razor話俾我哋知,好多時,其實事情並冇咁複雜,用最簡單直接嘅解釋就可以。用過二汪做陪月嘅媽媽又好,我哋呢班研究左佢好耐嘅人又好,不約而同嘅問題係,點解二汪可以做陪月做到咁差?完全冇陪月應有嘅知識技能?答案就係:因為二汪根本從來就唔係陪月。




鍾意就快D Share啦!