掃呢頁CODE去手機

2019年6月14日 星期五

閻奕格:【閨蜜睡房】成名變壓力 閻奕格暴肥30公斤 __,閻奕格,

閻奕格依家瘦番晒,變番靚女。當年在台灣參加歌唱比賽技驚四座的歌手閻奕格(Janice),最近她接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》訪問 ...


閻奕格依家瘦番晒,變番靚女。


當年在台灣參加歌唱比賽技驚四座的歌手閻奕格(Janice),最近她接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》訪問,每逢星期五、六、日更新一集,她跟主持人李文珊(Sherman)分享她的心路歷程,對「閻羅王」這稱號,她笑說:「好多人覺得我唔笑嘅時候個樣好惡,其實我一啲都唔惡㗎,不過我阿媽生到我咁嘅樣,其實我唔係咁寸。」

一夜成名,令她得到好多光環,卻變成一種壓力,一下子暴肥了30公斤,自我封閉不願見人:「我真係諗住放棄,覺得我冇機會㗎啦。」究竟Janice點樣重新振作企番起身,就要留意《閨蜜睡房》喇!

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!