掃呢頁CODE去手機

2019年6月10日 星期一

景黛音:事隔32年!景黛音為呢個人出山拍劇 __,景黛音,

景黛音睇嚟好鍾意小鮮肉!資深藝人景黛音在九龍灣出席主演的ViuTV劇集《退休女皇》記招,戚美珍與廖安麗更以「EYT三小花」名義送上花籃祝賀。景黛音32 ...


景黛音睇嚟好鍾意小鮮肉!


資深藝人景黛音在九龍灣出席主演的ViuTV劇集《退休女皇》記招,戚美珍與廖安麗更以「EYT三小花」名義送上花籃祝賀。

景黛音32年後再拍劇,對新作出街心情並不緊張,拍攝時也沒有不適應,只是天氣較熱,她說:「多謝佢哋送花,好耐冇見,多年嚟亦都冇同圈中人聯絡,可能係睇到報紙,所以送花過嚟,好感動。」景黛音坦言今次劇因有機會與韓國男團SHINee成員泰民合作而答應,雖然最後泰民未能參與,但也了解劇組已經用了最大努力邀請。問到景黛音新劇與無綫對撼?她笑說:「唔係,冇資格對撼,亦冇諗過要撼邊個,今次拍劇都係貪得意,係為咗泰民。」

問到會否再拍劇?她說:「唔會,因為劇本、演員唔係控制喺自己嘅手上,要配合得好先有睇頭,所以好難做,當然如果同泰民合作就另計啦。」講到若與「EYT三小花」合作?景黛音笑說:「唔好,都變老花,大家好耐冇見。」她又覺得已經18歲的女兒也沒有興趣入行。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!