網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月28日 星期五

【點都要撐住】龔嘉欣3個月入院2次 生完蛇又再耳水不平衡 __,鍾嘉欣,龔嘉欣,

【點都要撐住】龔嘉欣3個月入院2次生完蛇又再耳水不平衡24分鐘前龔嘉欣(Katy)近日忙於拍攝新劇《大醬園》,日日開廠,休息時間不足,終於捱病了,耳水 ...


  • 【點都要撐住】龔嘉欣3個月入院2次 生完蛇又再耳水不平衡
  • 24分鐘前




龔嘉欣(Katy)近日忙於拍攝新劇《大醬園》,日日開廠,休息時間不足,終於捱病了,耳水不平衡毛病發作要入院接受治療。她在今早於ig上載身處醫院病房的照片,並留言︰「結果都係要嚟,耳水不平衡嘅問題比之前更加嚴重,尤其係耳鳴同頭暈。呢幾日可能真係瞓得比較少,所以都出現嘔嘅情況。我已經盡量喺拍攝嘅時候冇表現出嚟,亦都唔想大家擔心我。放心就快拍完,幫我加吓油,就得㗎啦﹗頂得住﹗ 」

近年備受大台力捧的龔嘉欣,一劇接一劇,工作量不斷增加,去年7月就曾因身體免疫力低而生蛇。今年三月,她因耳水不平衡入過醫院,留院三天後,她又要入廠開工,出席《大醬園》開鏡儀式。那次龔嘉欣食乜嘔乜,比較嚴重,試過三日冇食嘢,要吊鹽水吊到手都腫晒。不過病後的她依然冇影响心情,表示自己絕對不是財多身子弱。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!