網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月1日 星期六

牛雜妹李美琪:李美琪同家姐晒比堅尼 32E阿旦搶「峰」頭 __,李美琪,牛雜妹,阿旦,

咁好天梗係去游水啦!今日6月1日係兒童節,趁住天氣放晴又係水着出動嘅時候,「牛雜妹」李美琪連同家姐派冰淇淋,喺社交網上載着比堅尼去游水嘅相片,大晒事業 ...


咁好天梗係去游水今日6月1日係兒童節,趁住天氣放晴又係水着出動嘅時候,「牛雜妹」李美琪連同家姐派冰淇淋,喺社交網上載着比堅尼去游水嘅相片,大晒事業 ...


咁好天梗係去游水


今日6月1日係兒童節,趁住天氣放晴又係水着出動嘅時候,「牛雜妹」李美琪連同家姐派冰淇淋,喺社交網上載着比堅尼去游水嘅相片,大晒事業線,仲齊齊嘟嘴送飛吻,真係冧死人咩!李美琪搞笑留言:「兒童節快樂!我不是兒童我是頑童!我要吃朱古力,誰來送我一顆啊?」

擁有32E爆乳身材嘅鄧洢玲(阿旦)近日就去咗日本石垣島旅行,佢喺網上晒比堅尼靚相,雖然今次就只有晒白滑玉背,但側面睇依然「峰」頭十足,佢留言:「終於等到有陽光喇,不過呢個沙灘唔香港喎。」而喺泰國布吉享受陽光與沙灘嘅胡蓓蔚,連日嚟不停水着大放送,見佢影咗唔少靚相,喺沙灘玩踢水,又喺泳池影出水芙蓉相,相當有睇頭。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!