掃呢頁CODE去手機

2019年6月6日 星期四

33歲牛一見紅 王梓軒過了一個難忘的生日 __,王梓軒,

33歲牛一見紅王梓軒過了一個難忘的生日12分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入6月3日,係王梓軒33歲牛一,公司一眾同事早就度了一個 ...


  • 33歲牛一見紅 王梓軒過了一個難忘的生日
  • 12分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀




6月3日,係王梓軒33歲牛一,公司一眾同事早就度了一個「大話」,設局給他一個難忘嘅生日會。

當日,梓軒中午12點被征召到觀塘一商業大廈,當他甫入party room時,同事們一同向他說:「生日快樂!」他看見現場佈置,即喜出望外,看見小朋友最愛嘅波波池時,即一支箭跳咗落去,梓軒話:「我有廿年冇玩過波波池喇!」

玩完第一輪後,梓軒與同事們小休吃lunch,吃飽便有氣力玩划艇,為了令自己那一組人勝出不用受罰,梓軒搏命拉部划艇機,最後成功勝出,不過腳掌卻刮損了爆缸見紅,要立即消毒,對於這個神秘嘅生日會,梓軒話:「好surprise,同事好錫我,或者佢哋借我過橋,全部放大半日假,哈哈……,玩嗰啲遊戲好多童年回憶,同埋大家平日咁忙,可以抽啲時間大家互相去輕鬆吓,準備嚟緊嘅大計,希望大家可以全速前進。」

其實近半年,梓軒忙著音樂舞台劇《利瑪竇》,早前又飛了兩轉去美國拍MV,接著又去越南探訪小朋友,工作馬不停蹄,辛苦了半年,所以同事們想為他搞個難忘的生日會。

而生日前夕,王君韾亦約了梓軒食buffet慶祝生日,兩人各自拎住寫有Happy Birthday的生日小蛋糕,梓軒話:「君韾5月頭生日,我就6月頭生日,之前未有時間同佢食生日飯,依家一次過慶祝。嚟緊我會幫君馨寫歌同做總監製,依家幫緊佢收歌。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!