掃呢頁CODE去手機

2019年6月30日 星期日

神隱溫哥華 36歲謝婷婷IG晒4個月大B女粗腿 __,謝婷婷,

神隱溫哥華36歲謝婷婷IG晒4個月大B女粗腿22分鐘前36歲謝婷婷於6月2日突然在IG宣佈已做了媽媽,雖然未有透露BB生父資料,但有傳媒指BB爸爸是溫 ...


  • 神隱溫哥華 36歲謝婷婷IG晒4個月大B女粗腿
  • 22分鐘前






36歲謝婷婷於6月2日突然在IG宣佈已做了媽媽,雖然未有透露BB生父資料,但有傳媒指BB爸爸是溫哥華的有錢仔,亦是婷婷當年讀書時識的朋友。現時在溫哥華生活的婷婷,很享受湊B的時候,已有一個月沒有更新IG的她,今日在IG Story上載了一張B女雙腳照片,4個月大的B女腳仔又粗粗,睇得出是個巨B,唔知幾時先會帶她回港探爺爺嫲嫲呢?

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!