掃呢頁CODE去手機

2019年6月6日 星期四

湯盈盈:食菜食到躁底 湯盈盈用3星期減7磅 __,湯盈盈,

好想睇盈盈着比堅民呀!無綫藝員湯盈盈在將軍澳電視城出席六月星辰活動。湯盈盈月尾30號生日,她表示會與老公一家四口及朋友到泰國蘇梅島旅行慶祝。為了着泳裝 ...


好想睇盈盈着比堅民呀!


無綫藝員湯盈盈在將軍澳電視城出席六月星辰活動。湯盈盈月尾30號生日,她表示會與老公一家四口及朋友到泰國蘇梅島旅行慶祝。為了着泳裝靚湯盈盈近期積極減肥,但卻變成躁底,她笑說:「生咗第一胎到依家已經三年,都冇減過肥,嘉樂都問我依家先減肥嘅。我用咗三個禮拜減咗七磅,都有返啲信心,但係初頭淨係食菜,就搞到自己好躁底。」她又指老公近來亦跟她一起減磅。

湯盈盈透露此行會與方中信及鮑起靜等友人同行,笑問她是否擔心穿泳裝時輸給鮑起靜才落力減肥?她笑說:「耶!唔好講呢啲」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!