網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月8日 星期六

鄧佩儀:年齡只係數字 鄧佩儀40歲結婚都未遲 __,鄧佩儀,

幾時到你結婚?藝人鄧佩儀(Gloria)為婚紗展擔任模特兒行騷,她表示婚紗活動就經常參加,但行婚紗騷還是首次:「我今日同髮型師傾開點解經常搵我做同婚紗 ...


幾時到你結婚?


藝人鄧佩儀(Gloria)為婚紗展擔任模特兒行騷,她表示婚紗活動就經常參加,但行婚紗騷還是首次:「我今日同髮型師傾開點解經常搵我做同婚紗有關嘅嘢,佢話可能我個樣wifeable,我覺得都幾好,如果係,我好榮幸。(你覺得自己係唔係wifeable?)我唔夠膽自己咁講,應該要由我將來嘅另一半去感受,但呢啲唔係只講外表。(你識唔識煮下廚?)我仲係地獄女廚神,但家頭細務就100%唔錯,我好鍾意做家務減壓,將屋企清潔到好乾淨,洗廁所、換燈膽都冇問題,唯獨係煮嘢食唔掂,希望呢兩年學吓烹飪,呢個係我其中一個目標。(搵個識下廚嘅另一半?)我會同佢講依家外賣app都好方便。」

問到是否預計未來兩年結婚?她說:「唔會,呢幾年我想focus工作,想趁年輕做多啲嘢同見多啲呢個世界,希望我40歲前嘅人生係多姿多彩。(40歲先嫁會唔會太遲?)唔怕太遲,年齡只係數字,我覺得林志玲係一個好好例子,佢各方面都keep得好弗,佢係我目標。(但生小朋友冇得遲。)我好鍾意小朋友同都想生,但唔會畀年齡去局限自己,我對領養唔反感,對我嚟講仲好可能會發生。(冇冇諗過趁年輕雪卵?)冇諗過,因爲身邊比較成熟嘅朋友,雖然遲生B,但都好成功。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!