掃呢頁CODE去手機

2019年6月14日 星期五

梁詠琪:被指又有喜!43歲梁詠琪咁樣答... __,梁詠琪,

係咪真係有咗?歌手梁詠琪(GiGi)今日出席活動,同場還有金像獎「最佳新演員」CriselConsunji。」父親節將至,GiGi大爆Sofia會送老 ...


係咪真係有咗?


歌手梁詠琪(GiGi)今日出席活動,同場還有金像獎「最佳新演員」Crisel Consunji。」父親節將至,GiGi大爆Sofia會送老公3份禮物及1首歌:「有一個寫住『Funny Daddy』嘅獎牌、一張卡同一個木製電話座,仲有首歌等我返去唱,全部都係喺學校準備,我老公收到就好似拎咗奧斯卡咁開心!而我同囡囡每年都係一張簡單手工卡。(母親節你有冇3份禮物咁多?會呷醋?)冇計較,母親節我有1份大嘅,佢就3份細嘅,哈哈!其實係佢親手做就開心。」

講到有指GiGi疑似有喜,問到是否有好消息公布?現場看四肢纖幼的她笑住反「恭喜」記者,繼而否認傳聞,並解釋看似肚突突的照片是關長褲設計所累:「我好鍾意着鬆身衫,唔使節食,飽咗都唔使咁覺,但又好矛盾,着咗又話有咗,唔好誤會。(想追多個?)冇話想唔想,等上天安排,畀就畀,咁小朋友有兄弟姊妹都係好事,依家養狗可以令佢有照顧人嘅責任,如果有細佬妹更加畀到佢有責任感,但我唔急,工作上照進行。」

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!