掃呢頁CODE去手機

2019年6月23日 星期日

袁詠儀:網友都嗌正 47歲靚靚激罕高衩裙晒半球  __,袁詠儀,靚靚,

港姐冠軍即係港姐冠軍,靚到呢!現年47歲嘅藝人袁詠儀(靚靚)近年多參加大陸真人騷拍攝,同老公張智霖孖住搵人仔,大Sell模範夫妻典範,最近佢接受大陸時 ...


港姐冠軍即係港姐冠軍,靚到呢!


現年47歲嘅藝人袁詠儀(靚靚)近年多參加大陸真人騷拍攝,同老公張智霖孖住搵人仔,大Sell模範夫妻典範,最近佢接受大陸時尚媒體專訪時,向來惜肉如金嘅佢以一襲Deep V高衩裙上陣,激罕大晒半球加長腿,令人眼前一亮,連網友都紛紛大讚Keep得勁好!

訪問中提到佢同老公被公認係模範夫妻,佢笑說「模範」係指二人的相處模式:「並不是說我們就不可以有小矛盾或小爭吵,反正不管別人怎麼說,我們還是會按照自己的節奏生活。」而結婚多年嘅佢,又認為愛應該係相互包容、相互珍惜,感情係需要兩人去經營:「平淡共度一生,才是最大的幸福、最浪漫的事情。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!