網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月21日 星期五

【囝囝4個月大】一家三口首次外遊 陳凱琳冇咁快再造人 __,陳凱琳,

左圖攝影:陳慧安
陳凱琳(Grace)今天於銅鑼灣出席美容活動,後天是Grace的28歲生日,明天一家3口將啟程去旅行,她笑說:「會帶埋BB去,大家開心啲,放心啲,去幾 ...


陳凱琳(Grace)今天於銅鑼灣出席美容活動,後天是Grace的28歲生日,明天一家3口將啟程去旅行,她笑說:「會帶埋BB去,大家開心啲,放心啲,去幾日啫,都係陽光與海灘,第一次帶BB去,個list好多嘢帶,我個喼都要畀埋佢,都會帶埋姐姐 (工人)一齊去。」



問到老公鄭嘉穎有沒有送驚喜?Grace笑說:「呢份已經係好大嘅禮物,可以玩又可以出埠。」至於生日願望,Grace指最希望身體健康,有健康的身體才能陪伴小朋友成長,問到會否趁旅行順便造人?她說:「冇咁快,想BB大少少先,同父母多啲時間培養感情,知道做哥哥先,可以照顧細嗰個。」



Grace又指忙湊B,未計劃拍劇,但卻有戲癮,問她是否接活動也賺了不少?她說:「唔好咁講,BB需要照顧,以為佢越大越乖,但係原來越大越曳,而家識扭計,一見爸爸就識扁嘴扭抱,爸爸會忍唔住抱,我就唔會,因為隻手就嚟斷,佢而家4個月有17磅,不過醫生話佢比例係啱,可能骨架重,越肥越得意。」



提到現時的社會氣氛會否影響生育計劃?Grace顯得避忌說:「BB大咗會同佢分析,冇得擔心,一步一步嚟。」再問她作為母親,會為小孩做甚麼?她說:「作為媽咪,我背後做咗好多嘢。」



-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!

https://hk.adai.ly/e/iIRREmuwDX



左圖攝影:陳慧安 Grace表示兒子4個月大,已有17磅重,越大越肥。 Grace表示兒子4個月大,已有17磅重,越大越肥。
後日28歲生日,大會為她準備蛋糕慶祝。

後日28歲生日,大會為她準備蛋糕慶祝。
Grace透露明天一家三口會外遊。(IG圖片)

Grace透露明天一家三口會外遊。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!