網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月14日 星期五

【流行經典50年收檔】 主持黎小田養病 家燕姐要做巡廻演唱 __,家燕姐,薛家燕,黎小田,

【流行經典50年收檔】主持黎小田養病家燕姐要做巡廻演唱1小時前由薛家燕和黎小田主持的音樂節《流行經典50年》,是近年無綫皇牌節目,收視高達27點,不過 ...


  • 【流行經典50年收檔】 主持黎小田養病 家燕姐要做巡廻演唱
  • 1小時前




由薛家燕和黎小田主持的音樂節《流行經典50年》,是近年無綫皇牌節目,收視高達27點,不過由7月14日開始,就同大家講拜拜,雖然陳敏之覺得可惜,不過因為兩位靈魂人物都有事,唯有等有機會再來。

《流行經典》做足兩年,一班昔日紅過又已經淡出的歌手,難得有機會再現幕前,好像黃翊和黃寶欣,都因而人氣回升突然翻生,甚至有機會開個唱,跟粉絲見面。而主持之一的家燕姐,就因而跟拍檔曹永廉和胡諾言接了不少工作。機會陸續有來,但都要煞停。除家燕姐即將要為自己巡廻演周圍飛外,黎小田亦因為早前患上肺炎,一直休息至今。對於節目煞停,他表示跟家燕姐合作好開心,節目好睇兼保持水準,但因為有病不能繼續做落去。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!