掃呢頁CODE去手機

2019年6月8日 星期六

【新聞有價】中環人齊撐《蘋果動》值課金 沈大師:日收5蚊都合理! __,沈卓盈,沈大師,蘋果,

「睇咩新聞多?動新聞都多。」「快囉!夠即時!」「睇片多,返工收工都會睇吓。」「內容好啱我口味!」「立場接近,雖然有陣時寫錯字,總會有嘅,但都要睇。」相 ...


「睇咩新聞多?動新聞都多。」

「快囉!夠即時!」

「睇片多,返工收工都會睇吓。」

「內容好啱我口味!」

「立場接近,雖然有陣時寫錯字,總會有嘅,但都要睇。」

相關新聞:【新聞有價】動新聞製作過程公開 林嘉欣:絕對會畀錢訂閱



走訪中環人,問一句「你平睇睇開咩新聞App?」不少人劈頭第一句就說「蘋果動新聞」,命中率比想像都要高。為更深入了解股、樓、商界,對此問題的睇法,記者鎖定三位目標名人,突擊追問「你每日願意畀幾錢睇蘋果動新聞?」



趁資深驗樓師詹sir拍完驗樓節目,記者吼準時機發問,詹Sir表示,「每日幾蚊」他指出消費有不同種類,有一種是你覺得物有所值就會買;另一種消費係支持、信念的表現,「有時你支持一件事,就不能用錢衡量。」每日數元,屈指一算,每月就逾百元,「有時自己支持慈善機構,都唔止呢個數。」

相關新聞:【新聞有價】資深馬主撐《蘋果》:內容夠好,價錢多少冇問題!



「我每天願意畀大約10蚊,每月約300蚊。」彌明生活百貨主席袁彌明,雖然預期一般香港人,每日只願付4至5元,但她強調,內容是應該要買,「無論如何也要走向收費,你哋要信你哋嘅內容做得好過人,同埋都有一個政治動機,去支持你哋嘅營運,要相信這批核心的香港人。」



訊匯證券行政總裁沈大師,平時分析股票值博率就分析得多,問到蘋果動每日應幾錢「買入」,他表示,「收錢都應該呀,燈油火蠟都要錢。以前買報紙一份要5至7蚊,呢個價好合理呀。」他笑指,「當然如果有我專欄,每日最少值10蚊!」雖然香港人一直習慣免費,「我都有啲財經節目有收錢架!最緊要係有內容、有質素!」



你以為以「習慣免費」而聞名天下的香港人,大部份人會說「1蚊都唔畀蘋果」?不過事實上,仍有不少香港人相信,蘋果動新聞值真金白銀支持:

「每日三蚊至五蚊,你以前買報紙都俾6蚊,你轉左上網之後,你少左收入來源架嘛。」

「50蚊一個月」

「5蚊一日都合理既,一個月百幾蚊。」

「除返開3蚊左右會睇,其實買份報紙都差唔多啦。」

------------------------------

按此訂閱支持蘋果 無阻盡覽

https://hk.adai.ly/PMtkKQIUBV





資深驗樓師詹sir認為撐《蘋果動新聞》是一種信念,物有所值就會買。 資深驗樓師詹sir認為撐《蘋果動新聞》是一種信念,物有所值就會買。
袁彌明願意每月付300元支持《蘋果動新聞》,認為為內容付費,十分有理。

袁彌明願意每月付300元支持《蘋果動新聞》,認為為內容付費,十分有理。
沈大師指自己有些財經節目亦有收費,最重要有內容、有質素!再加上若有自己的專欄,就更加值得。

沈大師指自己有些財經節目亦有收費,最重要有內容、有質素!再加上若有自己的專欄,就更加值得。
街訪發現,不少中環人認同新聞有價,至於《蘋果動新聞》與自己立場相當接近,願意每日付三蚊至五蚊。

街訪發現,不少中環人認同新聞有價,至於《蘋果動新聞》與自己立場相當接近,願意每日付三蚊至五蚊。

鍾意就快D Share啦!