網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月10日 星期一

【6.12罷工罷市】林日曦宣佈公司停運一天 「喱騷」CEO杜汶澤:絕不秋後算賬 __,杜汶澤,

昨日香港有103萬人上街參與反送中大遊行,以行動向《逃犯條例》修例惡法說不,但政府無視人民的聲音,《逃犯條例》的修訂將於周三(12日)在立法會恢復二讀 ...


昨日香港有103萬人上街參與反送中大遊行,以行動向《逃犯條例》修例惡法說不,但政府無視人民的聲音,《逃犯條例》的修訂將於周三(12日)在立法會恢復二讀辯論,有網民發起6月12日罷工的建議,身為老闆的杜汶澤和林日曦均表態支持。

相關新聞:【6.12罷工罷市】譚小環小食店宣佈當日拉閘「同大家一齊尋回香港味」



身為網台「喱騷」行政總裁的杜汶澤,今早在社交網向員工發通告:「就於有人在網上提議6/12(6月12日)罷工,我個人一向討厭政治,對於此舉沒有任何意見。至於公司各同事,如有人要在當日罷工,本人表示尊重大家的立場,並在此發出不反對通知書,承諾絕不秋後算賬。」李婉華都留言讚:「好老板!」



而「100毛」及「毛記電視」揸弗人「腦細」林日曦,亦在社交網撐:「人大咗,就成日諗有冇用,反對有冇用、遊行有冇用、嗌救命有冇用、係,其實好似好多嘢都冇用,所以諗諗吓我都費事諗,我同我的拍擋決定,六月十二號公司停運一天,同事無需上班,可能都係冇乜用,不過唔想諗,希望香港快啲好番。」有網民讚:「首個宣佈612罷市的上市公司」。

------------------------------

【新聞有價】6月17日起 繼續撐蘋果

https://hk.adai.ly/GTPgDi0woX

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

相關新聞:【6.12罷工罷市】譚小環杜汶澤表態撐 吳啟明:惡法令香港法治嚴重受影響




鍾意就快D Share啦!