網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月30日 星期日

【628偷偷結婚了】老公承諾愛妻forever 梁靖琪台上爆喊 __,梁靖琪,

【628偷偷結婚了】老公承諾愛妻forever梁靖琪台上爆喊9分鐘前梁靖琪(Toby)突然在IG宣佈,與圈外男友Jon前日(28日)結婚了!恭喜恭喜! ...


  • 【628偷偷結婚了】老公承諾愛妻forever 梁靖琪台上爆喊
  • 9分鐘前




梁靖琪(Toby)突然在IG宣佈,與圈外男友Jon前日(28日)結婚了!恭喜恭喜!

原來,Toby和Jon早有共識,會於今年內會步入教堂。鑑於Jon乃圈外人,所以二人一直打算把婚禮低調進行,雙方親友也未有「洩蜜」。

6月28日結婚當日,姊妹團只得三位圈中老友如湯盈盈、周家蔚、鍾麗淇,Toby說:「我冇偏心㗎,俾佢哋自己揀,睇下邊個有時間可以全日陪住我。好可惜就係阿佘(佘詩曼)因為不在港,要開工嚟唔到。」據知,文頌嫻、姚樂怡等都有出席。

說到Toby在台上感動爆喊,她回應:「我同老公在晚宴上向到賀的人道謝,但我事前不知道佢會講一啲touching嘢。當我聽到佢向我及我父母承諾會愛我forever,照顧一生一世,我就喊到傻咗,姊妹屋企人都有喊。同埋我同老公都係教徒,所以在教堂行禮,感覺好神聖、莊嚴又浪漫,大家唔係只係簽字,係在神父見證下,我同老公都特別感動。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!