掃呢頁CODE去手機

2019年6月11日 星期二

【爆相爆片】帶老婆單文柔去黃金買記憶卡 陳展鵬格價︰吓,88蚊! __,單文柔,爆相爆片,陳展鵬,

(左圖︰讀者提供圖片)
去年9月陳展鵬和落選港姐單文柔結婚,婚後不足兩個月,二人宣佈有喜。今年4月單文柔為老公陳展鵬誕下囡囡小豬比(Quinta),不經不覺Quinta已兩個 ...


去年9月陳展鵬和落選港姐單文柔結婚,婚後不足兩個月,二人宣佈有喜。今年4月單文柔為老公陳展鵬誕下囡囡小豬比(Quinta),不經不覺Quinta已兩個月大,當了媽媽的單文柔不時在社交網貼母女相。



本月初,讀者Bobby小姐在深水埗黃金商場遇到陳展鵬兩公婆,由於當日是周末,且是晚上7點半,商場內人頭湧湧,與他們擦身而過的途人,卻不太在意二人的出現,讀者Bobby小姐說︰「經過啲人只係望吓,冇乜反應,只係有啲舖頭嘅人伸個頭出嚟望吓佢哋。」



雖然單文柔已坐完月,但當日她一臉素顏且有黑眼圈,看上去精神麻麻,加上她仍未收身,看起來身形略胖。讀者Bobby小姐說︰「佢哋兩個都有戴帽,陳展鵬仲戴眼鏡,睇落好似好有自信咁。」至於他太太多數低着頭,不知是否因素顏沒化妝。



讀者見二人乘扶手電梯上另一層,行去一間賣相機記憶卡及USB儲存器的店舖,讀者Bobby小姐說︰「見佢哋問店員啲SD卡同USB手指幾錢,後來聽到陳展鵬話︰『吓,88蚊!』見佢哋冇買走開咗,之後又問第二間舖,前前後後見佢哋喺商場逗留咗15分鐘左右,最終有冇買到就唔知喇。」



差不多同一時間,單文柔在其社交網貼了一張新相機的相,該部相機零售價約45,000元,她留言︰「終於有時間可以玩下部相機,話說有次陳生見到我用手機拍的工作相,嘩,質感欠奉,放大解像度不夠,你可以再做好點!沒多久後,送來新相機,說後補生日禮物!好好好,我會好好學吓點用,等我影多些靚相先。#thankshubby #後來我懷疑其實佢想影BB,多過影我。」



【編輯推介】



【6.12罷工罷市】譚小環杜汶澤表態撐 吳啟明:惡法令香港法治嚴重受影響

https://bit.ly/2Wnt6KU



【節目經理道歉】鮮浪潮支持6.12罷工?杜琪峯:我完全唔知情

https://bit.ly/2K7aFbK



【真震撼】學生模仿大人行動覺心驚 廖啟智:被圍感到怯

https://bit.ly/2KFT8ab



【四大影帝】私下圍埋講湊仔經 梁家輝:以前討論怎麼追女生

https://bit.ly/2I6Kyzr



【親戚爆料】傳向國產女友張馨月求婚成功 林峯計劃12月8日生日結婚

https://bit.ly/2K7hTwj



------------------------------

新聞有價 你肯為《蘋果動新聞》付幾多錢?

https://hk.adai.ly/QDTT6y5mgX

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



(左圖︰讀者提供圖片) 陳展鵬和太太單文柔現身黃金商場。(讀者提供圖片) 陳展鵬和太太單文柔現身黃金商場。(讀者提供圖片)
讀者見陳展鵬埋去店舖,查詢記憶卡價錢。(讀者提供圖片)

讀者見陳展鵬埋去店舖,查詢記憶卡價錢。(讀者提供圖片)
從後看,單文柔仍未收身。(讀者提供圖片)

從後看,單文柔仍未收身。(讀者提供圖片)
當日單文柔素顏。(讀者提供圖片)

當日單文柔素顏。(讀者提供圖片)
她不時在IG貼母女相。 (IG圖片)

她不時在IG貼母女相。 (IG圖片)
單文柔4月生日。 (IG圖片)

單文柔4月生日。 (IG圖片)
陳展鵬補送給她的生日禮物。(IG圖片)

陳展鵬補送給她的生日禮物。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!