掃呢頁CODE去手機

2019年6月10日 星期一

趙又廷:B女似趙又廷定係高圓圓?趙爺爺爆笑回應 __,趙又廷,高圓圓,

趙爺爺都幾風趣!台灣藝人趙又廷同內地女星高圓圓結婚五年,一直恨有BB嘅佢哋終於喺今年四月喜獲女兒,雖然係開心事,不過佢哋好低調莫講話B女個樣,就連名都 ...


趙爺爺都幾風趣!


台灣藝人趙又廷同內地女星高圓圓結婚五年,一直恨有BB嘅佢哋終於喺今年四月喜獲女兒,雖然係開心事,不過佢哋好低調莫講話B女個樣,就連名都未有透露好神秘。呢日趙又廷爸爸趙樹海應邀出席公益活動,期間被問及孫女樣子似爸爸定媽媽時,他表示:「我講了就叫劇透。」相當搞笑!之後趙樹海補充說:「還不到滿月,娃娃生下來全世界都長得都一樣,只有頭髮顏色不一樣,孫女長得像誰還看不出來。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!