掃呢頁CODE去手機

2019年6月25日 星期二

蔡瀚億BabyJohn:蔡瀚億老婆肚凸凸 掩嘴作嘔孕味濃 __BabyJohn,BadyJohn,蔡瀚億,


蔡瀚億同太太拍拖。早前拍劇集《荷里活有個大老千》人氣急升的藝人蔡瀚億(BabyJohn),與太太Donut結婚六年多,二人一直有共識生小朋友,不過至今 ...



蔡瀚億同太太拍拖。


早前拍劇集《荷里活有個大老千》人氣急升的藝人蔡瀚億(BabyJohn),與太太Donut結婚六年多,二人一直有共識生小朋友,不過至今仍未有好消息,早前他出席活動被追問造人大計進展如何,亦曾表示:「我都好想呀,惟有順其自然啦,有嘅會同大家講!」日前BabyJohn便與太太現身元朗區拍拖,他們往街市購買大袋蔬菜後,就往附近食肆會合數名親友,Donut更明顯發福不少,身形圓潤的她腳踏波鞋,又全程步伐緩慢地拖着老公,即使穿上鬆身衫也難掩肚凸凸,孕味甚濃!

席上她還食極唔飽,就連老公都停晒口,她依然大啖大啖食,看來為佗B槽肥自己。埋單後夫婦便與親友道別,BabyJohn還化身人肉拐杖讓老婆翹到實,沿途步往取車時,Donut多次突然以手巾仔掩口,狀似孕吐般,老公見狀更加小心翼翼扶着她入𨋢。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!