網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月16日 星期日

顏仟汶:懶理詹秉熙離婚 顏仟汶終極目標:我想生BB __,詹秉熙,顏仟汶,

明嘅明嘅……藝人顏仟汶與詹秉熙近年過從甚密,更傳出詹秉熙與太太搞離婚,早前顏仟汶表示被詹太電話騷擾,其後發聲明與詹秉熙絕交,昨晚詹太表示已決定離婚,繼 ...


明嘅明嘅……


藝人顏仟汶與詹秉熙近年過從甚密,更傳出詹秉熙與太太搞離婚,早前顏仟汶表示被詹太電話騷擾,其後發聲明與詹秉熙絕交,昨晚詹太表示已決定離婚,繼續鬧爆顏仟汶是第三者。

顏仟汶今日到深水埗出席活動,表示發聲明後已跟兩人沒有聯絡,自己從新聞得知兩人離婚,對於被鬧搶人老公,她說:「我單身,冇同任何人一齊。(覺得無辜?)做呢行冇辦法,食得鹹魚抵得渴,澄清唔到咁多。(有冇怪詹秉熙處理得唔好?)我出聲明之後已經放低晒,誰對誰錯唔重要。(怕唔怕事件影響形象?)社會好多時會放大負面嘢,我都係嗰句,大家睇落去囉!(詹秉熙依家離婚,有冇得做番朋友?)唔關事,做朋友都有底線。」

她承認向來跟男性友人玩得很癲,自己性格「比男人更男人」,所有人都叫她兄弟,問之後會否收斂熱情?她說:「好多男性朋友都結咗婚啦,個別例子唔想講,係定唔係將來會睇到。」問現在有否追求者?她直言現時是空白期,希望工作為先:「我咁嘅年紀,做嘢先最實際,以前就係太不切實際,依家想追番自己生活。(有咩目標?)其實我想生BB,但呢個階段應該冇乜可能。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!