掃呢頁CODE去手機

2019年6月25日 星期二

【爆相爆片】陳展鵬為初生BB領出世紙 單文柔挨住老公撒嬌 __,單文柔,爆相爆片,陳展鵬,

陳展鵬去年9月宣佈跟港姐出身的單文柔(Phoebe)拉埋天窗。今年5月囡囡Quinta出世,一家三口樂融融。囡囡出世後夫婦要做的除了改名外,自然是要申 ...


陳展鵬去年9月宣佈跟港姐出身的單文柔(Phoebe)拉埋天窗。今年5月囡囡Quinta出世,一家三口樂融融。囡囡出世後夫婦要做的除了改名外,自然是要申請一張出世紙。今個月初《蘋果》讀者Wing在尖沙嘴的人民入境事務處,幫BB申請出世紙時,見到陳展鵬夫婦為囡囡領取出世紙,Wing說:「佢哋兩公婆戴晒口罩,開頭都唔認得,係後來見有入境處職員專程招呼佢哋,望多兩眼至認得。」



Wing大讚Phoebe雖然戴住口罩,但仍然好搶眼。在等候期間兩公婆都在玩手機,女的玩Instagram不時在看王君馨的IG,展鵬獨好大陸的淘寶網。Phoebe不時將頭挨向老公膊頭撒嬌,非常溫馨,Wing說:「見到佢哋都有啲奇怪,佢個女早過我個BB出世,我都遲咗嚟登記,估唔到佢哋仲遲,可能佢哋要搵師傅改名啦。」政府規定嬰兒在出世42日內,要到入境處辦理出世紙手續,否則要交附加費。最後在職員示意下,展鵬夫婦到櫃位辦理手續,有別於其他父母要等職員用咪叫名。Wing表示展鵬夫婦前後用了差不多45分鐘,就辦理完出世紙離開。



-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!

https://hk.adai.ly/e/iIRREmuwDX





展鵬兩夫婦等候時各自玩手機。(讀者Wing提供) 展鵬兩夫婦等候時各自玩手機。(讀者Wing提供)
讀者讚Phoebe非常搶眼。(讀者Wing提供)

讀者讚Phoebe非常搶眼。(讀者Wing提供)
Phoebe不時將頭挨向老公撒嬌。(讀者Wing提供)

Phoebe不時將頭挨向老公撒嬌。(讀者Wing提供)
兩人於去年9月宣佈結婚。(資料圖片)

兩人於去年9月宣佈結婚。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!