掃呢頁CODE去手機

2019年6月14日 星期五

林曉峰:林曉峰廢帝唔怕做 康子妮靠心照擺平奶奶 __,康子妮,林曉峰,

婆媳問題好多家庭都面對緊!藝人林曉峰(阿Lo)與太太康子妮結婚17年,從來沒有婆媳問題,最近兩人主持有關婆媳的真人騷節目,見證參賽者的摩擦,阿Lo笑稱 ...


婆媳問題好多家庭都面對緊!


藝人林曉峰(阿Lo)與太太康子妮結婚17年,從來沒有婆媳問題,最近兩人主持有關婆媳的真人騷節目,見證參賽者的摩擦,阿Lo笑稱一眾男士猶如「廢帝」,子妮則讚他們在鏡頭前有交照鬧,敢於展露真性情!

林曉峰與康子妮聯同火火主持ViuTV真人騷遊戲節目《愛我嗎?愛你媽!》在香港及泰國拍攝,四位參賽男士帶同母親及太太(或女友)挑戰各種遊戲,將婆媳問題浮面,既有鬧交位,又有煽情位。

參賽者之間摩擦頻生,阿Lo自言幸福,與太太結婚17年,從來沒有婆媳問題:「子妮比我更識做人,反而我同人相處有問題,我係藍精靈嘅嘮叨王,成日好忟憎。(如果阿媽同太太同時跌落水會救邊個?)太太,因為阿媽有一個愛佢嘅人,係我老竇,阿媽唔會嬲,佢哋都係咁,大家都以自己家庭為先。」

聽遺言感動到喊

至於子妮大讚奶奶易相處,從來沒有過分要求:「我哋冇咩煽情嘢,心照,我哋唔會畀麻煩佢,佢都唔會囉唆,最有愛嘅時刻係新年,佢每年年初一都會預備封利是,寫字畀我哋,佢中過風右手唔係太郁到,要用左手寫,但仍好努力親手寫嘢畀我哋,好Warm。」

講到參賽者的表現,子妮想不到他們會在鏡頭前忍不住吵架,自己則在旁食花生:「我心諗,堅喎!有火花喎!但到最後班媽媽被安排要講遺言,呢Part好感動,其實佢哋都好Care個仔嘅另一半,我都感動到喊。」

笑阿媽廚藝差

問到在節目有何得着?她說:「學到唔好太隱藏自己感受,適當時候要講,另外有個新抱煮嘢食好叻,我就好少同奶奶一齊下廚。」阿Lo即搞笑說:「我阿媽煮嘢……連我老竇都唔喺屋企食飯㗎!有次我老竇呻啲嘢難食,我阿媽話以後唔好返嚟食,佢真係以後都做得到,冇嘢嘅,最緊要雙方接受到。」

阿Lo則形容節目內幾位男士是「廢帝」:「唔係唔好喎!佢哋成日畀阿媽同老婆發洩,一係就喺隔籬陪笑,表面上好似畀女人恰緊,其實先係最醒目呀!呢樣嘢我都要學。」

髮型:John Chung@Barbieri Privata

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!