掃呢頁CODE去手機

2019年6月20日 星期四

鄭麗莎:特訓收身操線條 蔡雪瑩鄭麗莎唔急對親家 __,蔡雪瑩,鄭麗莎,

兩位媽媽私底下係好朋友。「蜘蛛女」鄭麗莎(Lisa)身形Fit爆,早前為前新聞主播蔡雪瑩進行特訓,希望助她加快瘦身,並教她基本動作,讓她在家輕鬆練習。 ...


兩位媽媽私底下係好朋友。


「蜘蛛女」鄭麗莎(Lisa)身形Fit爆,早前為前新聞主播蔡雪瑩進行特訓,希望助她加快瘦身,並教她基本動作,讓她在家輕鬆練習。蔡雪瑩笑言平日運動量極少:「我覺得有一定難度,因為我都三年抱兩,太耐冇運動過。(想減幾多磅?)開頭搵Lisa時,都有60公斤,依家52公斤,想再減2公斤。」

兩位榮升媽媽後,不時交流湊仔心得,Lisa身為四子女的媽媽,坦言雖然以家庭為先,但不會放棄工作,問到二人會否考慮對親家?蔡雪瑩說:「做住朋友先,通常青梅竹馬都唔Work。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!