掃呢頁CODE去手機

2019年6月24日 星期一

江若琳:笑老公虧 江若琳蕭潤邦半裸合照晒恩愛 __,江若琳,蕭潤邦,

Elanne笑體能差。雖然近日天氣愈嚟愈熱,不過都冇阻歌手江若琳(Elanne)同老公蕭潤邦(Oscar)行山嘅決心!呢日Elanne喺網上晒出同Os ...


Elanne笑體能差。


雖然近日天氣愈嚟愈熱,不過都冇阻歌手江若琳 (Elanne)同老公蕭潤邦(Oscar)行山嘅決心!呢日Elanne喺網上晒出同Oscar行山嘅相片,並留言:「超爽的一天,走了兩個小時走到一個這麼美的地方,是一件超幸福的事 !一日唔郁好似唔安樂咁!」去到目的地,穿上背心嘅Elanne都好興奮舉V,仲坐喺舊石度欣賞美景,而Oscar則半祼上陣同太太合照,Elanne亦笑Oscar體能好差:「先生體能好差,佢需要做人工呼吸 ​​​​。」大家都留言話出汗係好事,不過都要小心中暑呀!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!