掃呢頁CODE去手機

2019年6月4日 星期二

許志安黃心穎偷食:唔受安心事件影響 馬國明北上搵真銀 __,安仔,許志安,馬國明,黃心穎,

加油呀!藝人馬國明出席劇集《白色強人》首映會,馬國明稱劇集的製作大型,而且有野心:「唔係一般嘅醫療劇,除咗講醫生救人之外,仲有講醫療架構同有少少政治嘢 ...


加油呀!


藝人馬國明出席劇集《白色強人》首映會,馬國明稱劇集的製作大型,而且有野心:「唔係一般嘅醫療劇,除咗講醫生救人之外,仲有講醫療架構同有少少政治嘢。(對收視有期望?)我唔敢講,因為呢個唔係一般師奶劇,師奶可能未必對政治題材有興趣,TVB都可以拍唔同類型嘅劇,唔一定要target某啲觀眾,可以畀啲另類劇觀眾睇,我自己都好開心。」

希望胡鴻鈞快啲好

提到另一套劇集《降魔的2.0》,馬國明透露已拍畢自己的戲份,但之前拍劇受傷入院的胡鴻鈞則還要補拍其他鏡頭:「之前公司搵咗個替身代替胡鴻鈞同我拍,之後胡鴻鈞要補番啲大頭鏡頭,同埋有啲動作戲,當然要等佢好番。(你有冇去探佢?)有,佢好番好多。佢好正常,雖然佢撞到個頭,但思維冇事,不過佢成日嗌悶,因為成日喺張床,佢依家喺屋企好好多,希望佢快啲好番,我知補完戲之外,佢想搞自己嘅音樂,有好多計劃。」

叫大家手下留情

馬國明透露現時處休息階段,除了宣傳新劇外,還接洽了不少香港及內地登台的工作搵真銀。問到自從「安心事件」後,對他的外快工作有否影響?他坦言:「冇影響,向來都OK。(你有冇搵黃心穎?)我唔講喇!(之前話佢被追討賠償千萬?)公司都回應咗,而且呢啲我唔知,係公司先知。(會唔會去旅行?)唔會,因為中間接咗啲活動。(唔使散心?)冇乜嘢,我投入工作,希望大家手下留情。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!