掃呢頁CODE去手機

2019年6月17日 星期一

【照讓乘客上車】昨中港大巴漏油 張堅庭斥司機離譜:幾十萬人喺度遊行 __,張堅庭,

張堅庭昨午在銅鑼灣看幾十萬香港人遊行,他換一個角度錄下小巷發生甚麼事。
特首林鄭月娥堅拒撤回《逃犯條例》修訂,又稱認同警方對示威學生的「暴動」定性,昨日200萬人憤而上街遊行,入夜後,不少遊行人士繼續留守,向港府展示「不撤 ...


特首林鄭月娥堅拒撤回《逃犯條例》修訂,又稱認同警方對示威學生的「暴動」定性,昨日200萬人憤而上街遊行,入夜後,不少遊行人士繼續留守,向港府展示「不撤不散」的意志(新聞連結: https://bit.ly/2XSLSLQ )。原來昨日銅鑼灣時代廣場對出,發生中港大巴漏油,導演張堅庭目擊整個過程,怕事件釀成意外,落力幫忙解決,同時揭露廣場員工在應急措施及危機意識疑有不足。

相關新聞:【引渡惡法】夜幕下政總「不撤不散」 薯片叔叔愛將到場唱聖詩



張堅庭今早在個人頻道,指昨日行至羅素街時發現有車漏油:「今次我想周圍行吓,因為我6月9日剩係等都等咗個幾鐘,今次想拍啲片,我做觀察員,睇吓幾十萬香港人喺大街,小巷發生咗咩事,我又見到一啲嘢,今次太多人,我就放棄行大街,行羅素街嗰陣,發覺有一架中港巴士停泊喺度,我本來係影人群,忽然聞到一啲味道,原來車嘅油箱漏緊電油,我用一個編劇嘅思維去分析,喺呢個地方漏緊油,唔夠十呎距離,有一個垃圾筒上面有一大堆煙頭,嗰度噴緊油,如果啲煙頭,辣着咗成個爆炸,隔籬有成幾十萬人喺度,如果人群踐踏,可以去到咩地步。」



當時張堅庭正想辦法可以如何處理,他憶述:「背後有一個人說:『喂!係唔係有人搞嘢』即係佢覺得係唔係有陰謀,有人特登整到架車漏油,一個煙頭,真係可以發生好大件事,大家都知道羅素街,係一條好窄嘅路,出面又逼滿晒人。」接着張堅庭播出影片,片中看到中港車的油噴出,司機正查看並用地拖清理現場,沿途有車及路人經過,張堅庭先問這些是甚麼油,又指這樣很危險,張堅庭在片中責備一位吸煙的途人:「阿哥,你仲喺度食煙,仲企喺度睇,你知唔知呢度好多人,咁會好危險,唔係講笑,你企喺度望住,你唔救人,呢度成過萬人喺度,有人仲喺度掟煙頭,問你死唔死?而家仲喺度漏緊(油)㗎,大哥!」同時張堅庭稱時代廣場工作人員亦毫無頭緒去處理,之後張堅庭叫他們移開垃圾桶。

相關新聞:【引渡惡法】阻人搵食未必罪大惡極 良心小店為年青人「蝕住做」



之後張堅庭見司機照讓數十名乘客上車,感到相當愕然,他開口阻止:「喂!你仲畀人上車,你知唔知安全措施點搞,你漏緊油呀,仲畀人上車,係唔係傻㗎你呀!」司機對張堅庭的說法充耳不聞,只拿着地拖繼續抹,張堅庭在情急之下,越講越大聲:「你唔可以畀佢哋上車,仲漏緊油,你有冇搞錯呀!叫佢哋走,叫佢哋落車」現場人士亦開始發現中港車漏油,張堅庭指責他們沒安全意識:「而家呢個係『計時炸彈』嚟,只等一粒煙頭,離晒譜!」件事發生了一段時間,仍未見警方到場,只有時代廣場職員在現場用手機影相,以及告訴途人盡量行開。



張堅庭忍不住上前質問:「我想問你有冇報警?」時代廣場職員用手機影完:「好呀!我哋報警,你等等呀吓。」張堅庭告訴他快些消防員來處理,時代廣場職員再說:「得!得!我而家通知,唔好意思吖!」職員即行開,怎料張堅庭返回對面行人路時,背後有一把男聲問他:「特登㗎嘛!」張堅庭即回答:「唔係特登,佢頭先上晒客,我叫佢啲客落番嚟,唔係特登嘅,佢懵盛盛,好危險,應該block住唔好畀人過,你啲伙計喺度呀!唔係唔知呀,而家幾十萬人喺度,你企喺度做咩?呢度唔可以畀人行,你睇吓滴緊油,有冇搞錯呀!」



職員指已叫整車師傅前來,見其中一個職員拿出一大袋疑似木糠,有途人說:「你用木糠仲易起火,你吸電油用木糠,唔係玩我吓話,你油渣辣着木糠就好似燒柴咁。」張堅庭接着說:「仲漏緊,問你死未?」另一個女職員就叫司機開車走,擾攘一段時間,職員報警後,才叫消防到場。



有網民留言「個師傅好有問題,人咁多喺度放油」、「個司機話打得爆得滯,但我好奇怪點解個油缸可以入到比佢容量多咁多嘅油」、「一啲危險意識都冇,好彩有張生你大聲喝止」、「幸好張導演你發現,希望大家要注意安全」、「睇住個懵盛盛嘅司機由啲油係咁流,一個煙頭掉埋去真係好大劑」、「柴油呢就咁煙頭就點唔着嘅,但係佢加個地拖呢就perfect」。據理工大學機械工程學系工程師曾指出,柴油不像汽油,需於95℃才能燒着,掟煙頭也未必燒得着,而汽油只需20℃,除非柴油揮發氣化,充斥空氣中,遇上火源就會燃燒。

-----------------------------

6月14日至22日 《GAME迷鬥一餐》

玩《小小金魚跳躍王》即有機會贏取 OUTBACK $100現金券

http://bit.ly/2HW1FUH

-----------------------------

【新聞有價】繼續撐蘋果

請往蘋果日報網站了解更多



張堅庭昨午在銅鑼灣看幾十萬香港人遊行,他換一個角度錄下小巷發生甚麼事。 張堅庭發現一架停泊在時代廣場門口的中港大巴漏油。 張堅庭發現一架停泊在時代廣場門口的中港大巴漏油。
油箱不斷噴出油。

油箱不斷噴出油。
司機竟然照讓數十名乘客上車等候。

司機竟然照讓數十名乘客上車等候。
廣場員工似乎危機意識不足。

廣場員工似乎危機意識不足。
由張堅庭及途人提醒,才移開裝煙頭的垃圾筒。

由張堅庭及途人提醒,才移開裝煙頭的垃圾筒。
另一個女職員更叫司機駛走漏油的中港大巴。

另一個女職員更叫司機駛走漏油的中港大巴。
擾攘一段時間,職員報警後,才叫消防到場。

擾攘一段時間,職員報警後,才叫消防到場。
消防到場時,中港車的油箱仍漏油。

消防到場時,中港車的油箱仍漏油。

鍾意就快D Share啦!