掃呢頁CODE去手機

2019年6月9日 星期日

鍾麗緹:張倫碩同索女面貼面 鍾麗緹睇見呷醋嬲豬 __,張倫碩,鍾麗緹,

毫無危機意識…藝人鍾麗緹孖老公張倫碩同埋張媽媽參加真人騷《我最愛的女人們》,呢日播出佢哋去到西班牙嘅情況,一落機就有位年輕靚洋妞嚟接機,洋妞好熱情即刻 ...


毫無危機意識…


藝人鍾麗緹孖老公張倫碩同埋張媽媽參加真人騷《我最愛的女人們》,呢日播出佢哋去到西班牙嘅情況,一落機就有位年輕靚洋妞嚟接機,洋妞好熱情即刻同張倫碩嚟過面貼面打招呼,張倫碩面都紅晒個樣有啲得戚,不過企喺後面嘅老婆鍾麗緹盡現呷醋嬲豬表情好搞笑!

唔知係咪身在他鄉個人戒心都會低啲,喺行去上車嘅途中,張倫碩搵鍾麗緹叫洋妞拉好外套拉鏈以防凍病,見老公咁關心年輕洋妞,鍾麗緹忍唔住開聲:「你推行李就好了,你幹嘛管她冷不冷啊?」而上到車時,張倫碩仲未識死大讚洋妞個名好聽之餘又話佢品味好,就連張媽媽都睇唔過眼,叫新抱鍾麗緹:「得看好你老公啊!」睇嚟張倫碩今次就算食玻璃跪榴槤都好難擺平。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!