網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月4日 星期二

《我和星星有個約會》:文青女神挑機胡兆康 袁澧林:唔落坑當我贏! __,來追星星的你,女神,星星,袁澧林,

大家快啲去片啦!東網巨星重量級節目《我和星星有個約會》,最新一集有「文青女神」袁澧林(Angela)坐鎮,一般清泉迎面撲來,今次Angela將文藝氣息 ...


大家快啲去片東網巨星重量級節目《我和星星有個約會》,最新一集有「文青女神」袁澧林(Angela)坐鎮,一般清泉迎面撲來,今次Angela將文藝氣息 ...


大家快啲去片


東網巨星重量級節目《我和星星有個約會》,最新一集有「文青女神」袁澧林(Angela)坐鎮,一般清泉迎面撲來,今次Angela將文藝氣息帶到保齡球場上,同粉絲打吓友誼波,仲夠膽死向香港保齡球天王胡兆康挑機,Angela有冇咁堅呀?

Angela向胡兆康討教幾招後,膽生毛嘅Angela竟然提出挑機:「香港冇人打得贏你,話唔定我就係打贏你嗰個!」見慣大場面嘅胡兆康當然冇被拋窒,兩吓手勢就降伏咗Angela,真係大師一出手,就知有沒有!Angela被打到落花流水,淪為坑王!佢亦唔執輸「跪求」大師收徒,Angela之後仲同兩位Fans打咗場友誼波,仲傳授咗連環技畀fans。究竟Angela拜唔拜得成師?又傳授咗咩絶技畀fans?咁就要即刻去片喇!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!