網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月25日 星期二

鍾欣潼:落台即換平底鞋!阿嬌幸福肥原來係有咗? __,鍾欣潼,阿嬌,

係咪可以講定恭喜喇?38歲藝人鍾欣潼(阿嬌)去年同有台灣「醫界王陽明」之稱嘅賴弘國拉埋天窗,婚前落力減肥做靚靚新娘嘅佢,做咗人妻之後就不時被笑「幸福肥 ...


係咪可以講定恭喜喇?


38歲藝人鍾欣潼(阿嬌)去年同有台灣「醫界王陽明」之稱嘅賴弘國拉埋天窗,婚前落力減肥做靚靚新娘嘅佢,做咗人妻之後就不時被笑「幸福肥」,但老公一樣勁Like!日前有內地網友分享阿嬌出席活動嘅相,見阿嬌着咗條白色鬆身長紗裙外披牛仔褸,但都遮唔住包包面、麒麟臂同水桶腰,成個人明顯脹咗成個碼。雖然早前阿嬌講過自己要落力減肥,仲自爆由一日食七餐減為一日食一餐,但依家睇嚟冇乜成效喎,唔通佢好似湯洛雯咁中咗「不瘦降」?

不過阿嬌當日雖然係着高跟鞋上陣,但全程由工作人員扶實上台,一落台仲即刻換番平底鞋添!以上種種加埋,令網友突然「叮」咗一聲,驚呼:「阿嬌係咪有咗?」即有唔少粉絲紛紛恭喜佢,仲話呢種「幸福肥」更加開心添!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!