掃呢頁CODE去手機

2019年6月6日 星期四

【娛樂人物】由女一跌落十線 匿喺屋企喊崔嘉寶唔服輸 __,

曾做女主角的崔嘉寶由一線跌回十線,她坦言當時感到非常沮喪,後來憑着自己的努力,終於返回二線。
曾做女主角的崔嘉寶由一線跌回十線,她坦言當時感到非常沮喪,後來憑着自己的努力,終於返回二線。崔嘉寶於23歲時,就由路人甲升呢做女主角,拍住當時得令的廖 ...


崔嘉寶於23歲時,就由路人甲升呢做女主角,拍住當時得令的廖偉雄演《黃土恩情》。以為星運從此亨通?卻原來是個幻想。劇集一落幕,崔嘉寶即打回原形,繼續做舞女A,她坦言大受打擊:「匿喺屋企喊過,唔係委屈,係失望!」不服輸的她繼續努力,終於再由十線爬升回二線,直至她息影結婚。

採訪:戴彩煥

攝影:沈健程

相關新聞:港姐朋友做媒介紹老公

現年51歲的崔嘉寶自1995年拍畢《情濃大地》後,息影結婚,為晨曦足球隊班主之一的周文曦生下三子女。過去24年來,崔嘉寶一直做幸福人妻,今年3月卻忽然重出江湖,為好友鍾淑慧大馬慈善騷擔任嘉賓,莫非有意復出?崔嘉寶日前接受《蘋果》專訪,她坦言:「我啲仔女好想我出嚟做番,但我唔知可以做乜,有人搵先算,有機緣咪做囉,旨在過癮。」



《黃土恩情》崔嘉寶執二攤拍《黃土恩情》首度擔正,她很感激廖偉雄當時的照顧。電視圖片 《黃土恩情》

崔嘉寶執二攤拍《黃土恩情》首度擔正,她很感激廖偉雄當時的照顧。電視圖片
《情濃大地》崔嘉寶(右二)與羅家良及周海媚(左)拍畢《情濃大地》後息影。電視圖片

《情濃大地》

崔嘉寶(右二)與羅家良及周海媚(左)拍畢《情濃大地》後息影。電視圖片

最鍾意演奸角

崔嘉寶1986年參選香港小姐入行,早年經常被派演舞女和反叛少女,由「姣斯燉篤」情婦,到變態殺人魔,做盡天下壞女人角色:「訓練班出嚟梗係俾人book做甲乙丙丁ABCD,可能我個樣有性格啲,唔會點搵我做啲好嘢,通常曳啲,舞女啦,高級啲咪做情婦囉。做得幾好咪二奶囉,總之係一級級上,但都係衰人、變態角色,總之唔衰唔做,但其實我鍾意做奸角,發揮大好多。」

1991年播出的《黃土恩情》是崔嘉寶唯一一次做女主角:「廖偉雄、邵仲衡做男主角,原本黎美嫻係女主角,佢拍拍吓爆親塊面,但開咗劇唔停得,李添勝搵咗我頂上。」她直言感到非常驚喜:「當時我仲係好N線配角,但突然孭正,叫聽日返工,我係冇準備忽然間上馬,但都學到好多嘢,阿燦哥(廖偉雄)都好照顧我。」

相關新聞:跑步開心過買嘢



《霓虹姊妹花》崔嘉寶在《霓虹姊妹花》演舞女,跟藍潔瑛(左)搵食。電視圖片

《霓虹姊妹花》

崔嘉寶在《霓虹姊妹花》演舞女,跟藍潔瑛(左)搵食。電視圖片
《刑事偵緝檔案》在《刑事偵緝檔案》中,崔嘉寶要演殺人魔。電視圖片

《刑事偵緝檔案》

在《刑事偵緝檔案》中,崔嘉寶要演殺人魔。電視圖片
崔嘉寶(前左)與老公周文曦(前右)育有兩子一女。

崔嘉寶(前左)與老公周文曦(前右)育有兩子一女。

崔嘉寶擔正後,卻突然變回路人甲乙丙,她坦言當時感到非常沮喪:「最初出嚟做甲乙丙係OK,慢慢嚟做仲好。但忽然間上過一線喎,冇一線都二線,冇二線都三線喇,點知跌番落十線,嗰個感覺係辛苦。」由山頂被推落山谷,崔嘉寶因而大受打擊:「我有匿喺屋企喊過,唔係委屈,係失望!以為自己上位,但原來要由頭嚟過,我唔忿氣,我表現唔好咩?有啲唔服輸心態,我係都要爬番上去。」

後來崔嘉寶再遇燦哥,對方給予她極大鼓勵:「我係後面妹仔嗰啲角色,有場戲係take我哋四個女仔好驚嘅樣,冇角色但大頭,我就諗一個唔係咁正常驚嘅反應,我真係有用心諗過。拍完之後,燦哥走埋嚟拍一拍我膊頭話『𡃁妹你繼續努力啦。』佢睇住我由主角褪返落去,一個大頭都諗方法爭取自己表現。呢個鼓舞我到𠵱家都記得,我唔想衰俾人睇,我要話畀佢哋聽,我真係好鍾意做戲,我係得嘅。」



乖乖女唔推戲

為一步一步爬上位,崔嘉寶從不推戲,那管是《魔刀俠情》要她飾演跟自己年紀差不多的蔡少芬和洪欣的親生母親:「佢哋兩個都高頭大馬,我嗰時25歲,佢哋20歲左右。我都有𢱑爆頭,真係諗唔到……成件事都幾『夾硬』,但我宗旨係畀得我做咪做,我唔怕做。」監製眼中,崔嘉寶是個乖乖女,不推戲,不遲到早退,所以合作過的監製們再開新劇也愛找她演出:「我就咁一套一套咁爬番上嚟。」結果,崔嘉寶由十線慢慢再升上二線角色。

離開娛樂圈24年可曾技癢?崔嘉寶說:「最初幾年有,其實一開始冇做係開心,終可以瞓到自然醒,以前長期唔夠瞓,每日瞓兩、三個鐘,最長三日冇瞓過,真係癲癲地。」




鍾意就快D Share啦!