掃呢頁CODE去手機

2019年6月8日 星期六

阮嘉敏:阮嘉敏日本行狂讚人靚:佢哋好無奈… __,阮嘉敏,

都係禮貌嚟啫。《東張西望》主持阮嘉敏早前到日本島根拍攝《3日2夜》,她說每次到日本也是為工作,反而從未放假去日本旅行,笑言今次也不例外,但拍旅遊節目就 ...


都係禮貌嚟啫。


《東張西望》主持阮嘉敏早前到日本島根拍攝《3日2夜》,她說每次到日本也是為工作,反而從未放假去日本旅行,笑言今次也不例外,但拍旅遊節目就可以寓工作於娛樂,她說:「第一次着和服,好開心,去睇貓頭鷹表演感覺好得意,佢企喺我手上面,佢望住我,我望住佢,好似大家鬥眼大,當然係佢贏啦,哈哈!」

她說此行學了一句日文,一句通行,她笑說:「就係讚人靚,當地人都好有禮貌,我凡見人,無論男女,我都讚佢哋靚仔靚女,讚到佢哋無奈接受。」她說出發前看天氣預測,知道當地溫差大,幸好八天的行程大部分陽光普照,只有一天落雨,故曬黑了不少。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!