網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月29日 星期六

【引渡惡法】林日曦代無綫記者出公開信呼籲投訴:高層永遠唔會覺得自己錯 __,無綫,

反送中修例事件由月初爆發之後,一直持續到今日仍然未有結案,縱然示威人數兩次過百萬,幾乎每日都會有示威場面,但政府仍然懶理,令一眾香港市民憤憤不平。相關 ...


反送中修例事件由月初爆發之後,一直持續到今日仍然未有結案,縱然示威人數兩次過百萬,幾乎每日都會有示威場面,但政府仍然懶理,令一眾香港市民憤憤不平。

相關新聞:【引渡惡法】守則列明律政司要考慮「公眾利益」 吳靄儀:不起訴示威者可行



而於今次一連串的事件當中,新聞工作者擔任重要角色,除了將第一手資訊發放之外,更記錄下不少畫面,有監察警方及示威者的作用,將真相擺在公眾眼前,不過當中無綫的報道被不少市民質疑嚴重偏頗,鬧爆無綫是「維穩台」,更有示威者極力阻止無綫記者進行採訪工作。



今日《100毛》的老闆林日曦在社交網站分享了一段公開信,並表示內容為同事在無綫工作的前線記者朋友所寫,信中表示「我哋亦都明白,好多我哋嘅報道,寫法偏頗。你哋嬲,激氣,係合情合理。甚至我哋私下,都會希望大家鬧,最好鬧到我哋嘅高層知驚。」不過,該名前線記者認為「高層永遠唔會覺得自己錯。袁志偉根本唔在意你哋嘅聲音」,更鼓勵廣大市民就偏頗報道向無綫對外事務部投訴。

相關新聞:【引渡惡法】失蹤第11日 尋人:林鄭月娥



林日曦完整貼文如下:

很多人對TVB新聞部前線記者的不滿越演越烈,同事有位朋友在TVB新聞部工作,她有一些說話很跟大家分享讓各位以另一角度看看:



「我係TVB嘅前線記者。因為呢排嘅事,有少少嘢想同大家講。

作為新聞工作者,就算我哋有咩理由抗辯,我哋明白,最後出嚟嘅新聞,我哋都有份。我哋亦都明白,好多我哋嘅報道,寫法偏頗。你哋嬲,激氣,係合情合理。甚至我哋私下,都會希望大家鬧,最好鬧到我哋嘅高層知驚。可惜,高層永遠唔會覺得自己錯。袁志偉根本唔在意你哋嘅聲音,唔會覺得自己有問題。甚至佢會刊出投訴數字,然後表示好多人投訴我哋偏幫示威者。係呀,係好荒謬,好痴線。呢個就係高層嘅世界,佢自己創造咗一個平行時空。



新聞製作,前線記者同攝影只係佔一部分,仲要經過寫稿、剪輯、做VO、採主Check片等等工序先出到街。簡單講,喺現場做緊嘅前線同事控制唔到條稿點寫,甚至做VO嘅同事,都未必真係講緊自己想講嘅嘢。我可以好肯定咁講,我哋前線記者,絕對支持新聞自由,支持普世價值,新聞原則。採訪現場,我哋唔會,亦都唔會容許自己偏幫任何一方。我哋可以做嘅,只係將真實報返去。最後報道出街變晒樣,我哋都唔想,甚至我哋都好嬲,因為我哋出樣、出聲、出名,出到街,就變咗係自己嘅報道。



咁TVB仲有冇存在意義呢?其實我仲係覺得有。而家呢個係開Live嘅時代,多幾部Cam開Live,其實真係記錄到多一點事實。例如今次射頭,警察掟鐵支等等,其實我哋嘅攝影師都捕捉到,Live已經出晒街,亦有網民Cap到圖。至少,我哋成功記錄咗事實。同埋,關於話我哋冇用啲片,事實上係我哋內部非常混亂,612當日海量直播片傳返公司,人手上或方法上都冇好好組織點去Mark低啲重點片段,其實能做嘅,我哋都盡量做。之後組織返,我哋都盡量出返。TVB係大台,但內部真係好混亂,指揮調配真係好差。



有人話,做TVB就係共犯,有良知應該辭職。首先我想講一句唔好聽嘅,我哋都要生活,係好卑微,但呢個係事實,我唔會否認,好多同事屋企一家大細,真係唔可以話走就走。同時我哋都會諗,我哋堅守工作崗位,盡力把事實全部記錄低,點解最尾我會被逼到生計無埋、飯都冇得食?點解唔係坐喺房入面嗰啲人去承受?



仲有一點係,呢個平台真係有影響力,就算大家唔開電視,茶記都日日播,商場,醫院又會播,你點都會吸收到我哋嘅新聞。大多數同事都係堅守新聞原則,問心,我哋都有出過一啲公道嘅故仔,或者至少,我哋可以令件事唔好去到咁極端。如果我哋真係走晒,佢再換一批更易控制嘅,就會連最後少少平衡都打破埋。



我哋一直都提自己,可以做嘅,盡做。



呢幾日,已經去到一個,每位同事都好灰、好唔開心嘅地步,我先會咁樣講出嚟。之前有人喺網上將一班同事起底,我哋都好擔心。見到前線一直好努力嘅攝影同事,被攻擊同辱罵,更加係痛心。我哋都有喺崗位上,盡力為香港做事。或者我哋可以做嘅,只係防守,防守新聞價值,但我哋都真係有努力。



最後,有幾樣嘢想講埋。真心希望,大家唔好搞出去採訪嘅同事。行出去,畀大家鬧,返到去,再對住呢班老細,我哋真係好辛苦好大壓力,希望大家體諒。同埋希望大家唔好起底,真的。如果喺現場,你覺得我哋(或任何記者)有違反新聞操守嘅行為,即管質疑,但希望大家真係唔好見到TVB就圍。



大家盡量Cap低所有失實、偏頗嘅報道,然後去投訴。記得,通管局其實冇咩能力去判斷新聞,所以請同時寄埋去TVB對外事務部,我仲係相信,作為一個商營機構,群眾力量夠大嘅,佢好難置諸不理。新聞部,都係成間公司其中一個部門。同埋,希望大家接受,TVB真係大台,大家點鬧都好,好多中老年人,都真係靠TVB吸收資訊。或者可以試下,同長輩們分析下,或者見到公道嘅故仔就叫佢望多兩眼。佢哋信任TVB,我哋都可以利用呢一點。



最後我想講,我唔係叫大家唔好再鬧,大家應該鬧,甚至有行動(例如投訴)但希望大家可以明白我哋前線嘅情況,容許我哋同大家一齊努力。做到幾多得幾多,請相信我哋。多謝大家。」



-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!



聲稱是無綫記者的匿名者表示,無綫新聞部高層袁志偉根本不在乎觀眾的聲音。(資料圖片) 聲稱是無綫記者的匿名者表示,無綫新聞部高層袁志偉根本不在乎觀眾的聲音。(資料圖片)
林日曦今日在社交網分享了一封無綫記者的公開信。(資料圖片)

林日曦今日在社交網分享了一封無綫記者的公開信。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!