掃呢頁CODE去手機

2019年6月26日 星期三

【爆相爆片】衝燈橫跨來回線危過馬路 森美違反交通規則斷正 __,森美,爆相爆片,

 讀者提供圖片
曾經體重達180磅的肥仔森美,年紀越大身形越弗,現年45歲的他,全賴勤做運動,操得一副肌男身材;日前森美在九龍塘跑步,被《蘋果》讀者陳先生透過「爆相爆 ...


曾經體重達180磅的肥仔森美,年紀越大身形越弗,現年45歲的他,全賴勤做運動,操得一副肌男身材;日前森美在九龍塘跑步,被《蘋果》讀者陳先生透過「爆相爆片」分享,更捕捉了森美不守交通規則,當時行人過路燈顯示紅公仔,但森美卻衝燈橫跨來回線危過馬路!



讀者陳先生接受電話訪問表示:「嗰日下晝約4、5點,我揸車經過聯合道,喺燈位停低時,見到森美喺度跑步,佢都停低等過馬路,大約仲有十幾秒轉綠公仔,佢施施然咁慢跑衝紅燈。」從讀者提供短片所見,着紅色運動背心的森美,已經跑到汗流浹背,等轉綠公仔燈時仲不停原地跑,但心急的他等了約半分鐘,見沒有車輛駛近,即衝燈過馬路。問到當時是否得森美一個衝紅燈?陳先生說:「有其他途人等緊過馬路,得佢一個衝紅燈。」



《蘋果》聯絡森美了解,他在電話認錯:「可能我跑步跑得太過瘟瘟沌沌,冇留意添,下次要留意番,如果唔係會好危險,會有意外。」日前森美都有擺跑步相上社交網,他留言:「朝早起身跑步經常都拖延,坐喺度十分鐘再坐十分鐘,再坐就一個朝早要趕出門口返工,給你一個最好的方法叫《火箭升空》,想做任何事,就倒數10 9 8 7 6 5 4 3 2 1,然後起身就做,任何事最多十秒倒數後立即發射 #火箭升空」



-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!

https://hk.adai.ly/e/iIRREmuwDX



讀者提供圖片  森美本來在燈位等過馬路(讀者提供圖片) 森美本來在燈位等過馬路(讀者提供圖片)
 見冇車駛近即起跑(讀者提供圖片)

見冇車駛近即起跑(讀者提供圖片)
當時仲係紅公仔(讀者提供圖片)

當時仲係紅公仔(讀者提供圖片)
男途人等轉燈(讀者提供圖片)

男途人等轉燈(讀者提供圖片)
 森美(網上圖片)

森美(網上圖片)
森美以前係肥仔(網上圖片)

森美以前係肥仔(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!