掃呢頁CODE去手機

2019年6月12日 星期三

余德丞:同汪明荃森美做節目 余德丞:好過上堂 __,余德丞,森美,汪明荃,

余德丞話能夠同汪明荃、森美一齊做節目,獲益良多!藝人余德丞(Dickson)出席無綫節目《娛樂大家》錄影,負責任主持的他,面對同場的前輩汪明荃及森美等 ...


余德丞話能夠同汪明荃、森美一齊做節目,獲益良多!


藝人余德丞(Dickson)出席無綫節目《娛樂大家》錄影,負責任主持的他,面對同場的前輩汪明荃及森美等,Dickson不諱言如免費上堂,獲益良多。問與汪明荃合作可有壓力?他笑說:「完全冇壓力,由細聽森美主持電台節目,一定學到嘢,同埋本來呢個節目有13集,今日係錄最後一集,但公司見外間反應好好,依家再加多13集,真係好開心,因為又可以增加曝光率。」

睇波遊飛機河

而剛從英國返港的他透露此行全程僅得3天時間,連同搭飛機,實質於當地逗留一天,但他仍覺得值得:「我專登去睇一場波,係熱刺對愛華頓,比賽球場仲係新嘅,氣氛又好好,真係遊飛機河都值得。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!