掃呢頁CODE去手機

2019年6月8日 星期六

高海寧:預告會閃婚 高海寧搞到鄧智偉好感動 __,鄧智偉,高海寧,

高海寧在《婚姻合伙人》中有超水準演出,獲男友鄧智偉大讚。藝人高海寧、楊明與劇集《婚姻合伙人》的一眾藝員到尖沙咀出席結局飯宴,高海寧直言對劇集大結局感到 ...


高海寧在《婚姻合伙人》中有超水準演出,獲男友鄧智偉大讚。


藝人高海寧、楊明與劇集《婚姻合伙人》的一眾藝員到尖沙咀出席結局飯宴,高海寧直言對劇集大結局感到不捨,近期每晚都有追看自己演出,有不少感受。問給自己首次擔正的表現給多少分?她說:「7分可以好啲,但投入程度係超多嘅!」

日前的一場被黃德斌強姦後再跟老公楊明的鬧交戲,她指當日拍足一日,加上整個星期都是拍喊戲,因此眼腫絕對不是化妝:「嗰排日日喊,情緒好低落,拍完即刻要去旅行。(嗰排有冇嚇親人?)有呀!試過半夜三點睇劇本睇到喊,阿媽擔心我唔開心。(男友有冇呵番?)演員要靠自己,但有呢個經歷係開心,好慶幸播出後都好多迴響,出街好多人都問我結局係點。」

問男友鄧智偉對其演出的評價?高海寧表示男友受到觸動,有一同為她演出的角色落淚:「佢唔敢睇我啲夫妻Sweet戲,但就有睇我啲喊戲,佢都係容易被觸動嘅人。(有冇讚你演出?)都有讚做得幾好。」

對於有指與另一半有結婚共識,高海寧笑言很開心這段期間得到很多新聞,但只是表示每次拍拖都朝結婚目標走去。至於有否結婚計劃?她表示未有打算,但不排除會一時衝動。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!