掃呢頁CODE去手機

2019年6月11日 星期二

劉心悠:心口紋身!劉心悠尷尬護胸 __,劉心悠,

劉心悠接受新挑戰。女神劉心悠於主演新片《九龍不敗》中接受新挑戰,扮演一名因乳癌接受胸部切除手術、再於傷口上紋身作「裝飾」的中醫師。談到今次角色造型,心 ...


劉心悠接受新挑戰。


女神劉心悠於主演新片《九龍不敗》中接受新挑戰,扮演一名因乳癌接受胸部切除手術、再於傷口上紋身作「裝飾」的中醫師。談到今次角色造型,心悠笑言大感尷尬:「每次化妝都要個幾、兩個小時,要用一磈仿人皮去纏實個胸,跟住特技化妝師會喺磈人皮上畫畫(紋身),搞到我好似冇着衫企喺人前一樣,好自然咁護住自己個胸,又唔可以大力呼吸,妝後只要一個小動作,或者興奮咁笑就會流汗,啲膠黐實晒!」戲中竟有心悠胸部大特寫,絕對是亮點之一。

戲中心悠角色性格黑白分明,與男主角張晉的感情和緣分微妙,她更動用自己的人力物力全力協助對方。談到這個富家女角色,心悠說:「我個角色喺澳門有啲家底,但張晉就因之前遇到啲意外,生命留下陰影,所以嚟搵我求醫。我有揸靚車同飛車嘅戲份,壓力都幾大,但導演陳果叫我放心揸嘅,點知有場上山飄移戲,我唔小心刮花咗架車,完全唔敢問劇組要賠返幾多錢畀車主。(導演有乜反應?)佢冇鬧我,不過見佢摸住刮花個位,好似好心痛咁囉。」

自認手車唔差

雖然今次撞車,心悠卻打趣指自己驚駛技術不差:「年前試過參加慈善F1賽車,攞咗女子組冠軍。我喺香港好少揸車就真,但返加拿大就會,係位安全駕駛者。」她又指自內地劇《步步驚心》後,今次算是首次再與拍檔鄭嘉穎演對手戲,令粉絲期待。

化妝﹕Annie G.Chan

髮型﹕Eric Chow

服飾﹕Initial




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!