掃呢頁CODE去手機

2019年6月8日 星期六

【講錢很庸俗】翁靜晶與何東曾孫決定捐出全副身家:唔留畀下一代 __,何東,翁靜晶,

(攝影:羅慧敏、陳俊強)
翁靜晶與拍拖5年的何猷彪早上在教堂舉行婚禮,中午在深灣鄉村俱樂部設宴,提到翁靜晶早前稱銀行疏忽,罵搬遷保險箱沒通知,又稱失首飾一事。相關新聞:【教堂行 ...


翁靜晶與拍拖5年的何猷彪早上在教堂舉行婚禮,中午在深灣鄉村俱樂部設宴,提到翁靜晶早前稱銀行疏忽,罵搬遷保險箱沒通知,又稱失首飾一事。

相關新聞:【教堂行禮】丈夫係基督教徒 翁靜晶篤信佛教:互相尊重信仰



翁靜晶淡然地說:「冇咩大不了,因為我先生算係幾好,知道我為結婚要戴啲咩去張羅,先生就話『你乜嘢都唔使喇,我已經準備晒』,所以我都唔需要擔心。」講到保險箱內是否有家傳之寶,翁靜晶笑一笑:「你話呢?不過點講都好,呢啲都係身外物,呢啲都係唔重要,你見到我戴住嘅首飾好靚嗎?呢啲都會全部捐出去,我哋冇計劃生,我兩個女都講咗唔會拎人哋嘅錢,比較俗啲,我哋都有一個意願,希望自己嘅嘢都係捐出去(捐身家)做慈善,令大家可以得益,至於捐畀邊個,我哋到時會公佈,唔會剩任何嘢畀下一代,係全部捐晒。」



問到今日戴的鑽飾幾多錢?她又說講錢很庸俗:「任何嘅嘢都唔屬於我,所有身外物都唔屬於我哋,『來不帶來、走不帶走』,你見到所有嘅一切,對我嚟講都唔係任何嘢,我覺得畀到去有用嘅人手上,先係真正有用,你哋識我咁耐,我一向係好樸素,我以後都會咁樣,唔會因為身份轉變,而去變咗另一個人,我仍然係我,我仍然都係唔鍾意呢啲嘢,今日係大家畀面,尊重戴一戴,戴完之後,呢啲都會攞去畀人。」

相關新聞:【嫁何東曾孫】翁靜晶穿露肩婚紗甜蜜行禮 曾俊華坐第一排觀禮



翁靜晶指丈夫何猷彪吸引之處是為人善良公義,作為「富四代」沒有壞習氣,亦在外面受苦,沒有依靠家財,她說:「每次自己去捉假和尚,佢會被人影到喺角落支持及保護我,我覺得好難搵到一個志同道合嘅人,尤其佢對法律嘅熱情,佢亦係法律學者,寫好多文章、發表好多意見,我哋喺法律上有共同興趣,去研究點樣可以幫到更多人,有共同目標,感覺唔錯。」

------------------------------

新聞有價 你肯為《蘋果動新聞》付幾多錢?

https://hk.adai.ly/QDTT6y5mgX

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



(攝影:羅慧敏、陳俊強) 中午在深灣鄉村俱樂部設宴。 中午在深灣鄉村俱樂部設宴。
前財爺曾俊華亦有到賀。

前財爺曾俊華亦有到賀。
伴郎是趙世光幼子趙式慶。

伴郎是趙世光幼子趙式慶。




鍾意就快D Share啦!