掃呢頁CODE去手機

2019年6月29日 星期六

朱千雪:首現身!待嫁朱千雪陪阿媽飲茶做孝順女 __,朱千雪,

個樣開心到呢!女神朱千雪昨趁31歲生日時,宣布與拍拖5年的青梅竹醫生男友吳昆倫(Justin)結婚,即將成為人妻的她未嫁時前先做孝順女親親媽媽。今日約 ...


個樣開心到呢!


女神朱千雪昨趁31歲生日時,宣布與拍拖5年的青梅竹醫生男友吳昆倫(Justin)結婚,即將成為人妻的她未嫁時前先做孝順女親親媽媽。

今日約一時許,身穿花花衫的千雪做司機載一身貴婦打扮的媽媽,由寓所出發到灣仔潮州酒家飲茶食晏,甫落車,千雪媽媽快人一步一支箭般往酒樓方面行,而囡囡千雪看見傳媒出現,表現大方,笑容滿面受訪,問她辦好嫁妝未?她話:「未呀。(係咪雙喜臨門有咗BB?)唔係呀,我仲咁瘦!(未來老公唔會唔會陪未來岳母飲茶呀?)佢唔嚟呀。」而千雪媽媽見囡囡忙受訪,就折返陪愛女,還大方應邀合照,兩母女心情都同樣靚爆。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!