網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月15日 星期六

【引渡惡法】森美呼籲登記做選民:投個講香港人話議員入議會 __,森美,

港府硬推《逃犯條例》引發103萬人上街,民怨沸騰,今日特首林鄭月娥宣佈暫緩修例,DJ森美接受電話訪問表示:「暫緩梗係舒一口氣,代表香港年輕人嘅和平行動 ...


港府硬推《逃犯條例》引發103萬人上街,民怨沸騰,今日特首林鄭月娥宣佈暫緩修例,DJ森美接受電話訪問表示:「暫緩梗係舒一口氣,代表香港年輕人嘅和平行動冇白費。」

相關新聞:【引渡惡法】不合作運動2.0 網上發起機場「行下坐下接下機」行動



很多市民對暫緩唔收貨,森美認為當務之急,大家要做好市民份工:「我喺電台節目開始呼籲香港市民做自己工作,就係7月2日前登記做選民,因為11月24日就係議會選舉,一定要投代表到自己、講香港人話、聽香港人話嘅議員進入議會。」



森美認為:「香港人唔可以每一次都靠我哋嘅年輕人上街,每次都要用呢種咁辛苦方法,先可以阻止唔代表香港人嘅法案通過,喺議會上應該要有代表到香港人嘅議員,所以由而家開始,我會努力向身邊朋友同喺電台呼籲,希望大家繼續努力。」

相關新聞:催淚彈不再催淚時 6.16再上街



導演張同祖雖然知道林鄭今日舉行記者會,宣佈《逃犯條例》修訂暫緩,但他並不收貨,他說:「點解要暫緩,為了有個好下台階?我覺得應順民意撤回呢條例。所以聽日我會繼上街遊行,直至條例撤回為止。」問到好多人認為林鄭應該下台?他都認同說:「林鄭確實應該下台,而家社會分裂成咁,完全係佢做成,我最不滿係佢話周三學生出嚟示威,俾佢講成係暴動,班後生仔只係不滿政府施政,激發佢哋上街申訴,佢哋又唔係有組織性,點可以構成係暴動,呢個講法好有問題。」



《非同凡響》導演歐文傑受訪時,對暫緩修例不收貨,更認為林鄭應就今次事件下台。但因為明天歐文傑不在港,故不能參與遊行,他說如果在港一定會參加,希望親友能代自己上街。歐文傑又說:「從政府的現在表態及警方的拘捕行動,政府原意或許是殺一儆百,製造社會恐懼的氣氛,再加上政府是零民意授權及認受性的,所以我不認為政府會放生學生。市民一定要出來,要求政府釋放所有被捕學生,及所有的政治犯。」



民陣6.16反惡法遊行

日期:6月16日(日)

集合地點:維園草地

時間:下午2時30分集合、3時正起步

遊行路線:維園至金鐘添美道立法會



民陣6.17三罷集會

日期:6月17日(星期一)

集會地點:立法會外集會

(資料來源:民陣)

-----------------------------

6月14日至22日 《GAME迷鬥一餐》

玩《小小金魚跳躍王》即有機會贏取 OUTBACK $100現金券

http://bit.ly/2HW1FUH

-----------------------------

【新聞有價】繼續撐蘋果

請往蘋果日報網站了解更多




鍾意就快D Share啦!