網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月20日 星期四

魏駿傑:變臉嫩妻出埠喪玩 魏駿傑做「望妻石」 __,魏駿傑,

魏駿傑間屋加埋老婆名都留唔住佢。現年51歳藝人魏駿傑與細他廿年的重慶嫩妻張利華結婚十一年,屢傳婚變。就算魏駿傑將二千萬西貢獨立屋加了老婆名,婚姻關係都 ...


魏駿傑間屋加埋老婆名都留唔住佢。


現年51歳藝人魏駿傑與細他廿年的重慶嫩妻張利華結婚十一年,屢傳婚變。就算魏駿傑將二千萬西貢獨立屋加了老婆名,婚姻關係都被指危危乎!現年31歲的張利華近年容貌、身材全面「提升」,長KEEP戰鬥格的她,更經常周遊列國去玩,但魏駿傑就無影,反而男方經常留港湊女,變身帶女洪郎,做「望妻石」,令兩人之婚姻關係更添疑團!

對於做帶女洪郎、太太外表升級一事,魏駿傑接受東網記者訪問時表示:「唔回應,辛苦晒。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!